پیام تسلیت کویت به رهبر معظم انقلاب

وزارت خارجه کویت بابت وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و جراحت شماری از شهروندان ایرانی، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

به نوشته روزنامه «کویت تایمز» وزارت امور خارجه کویت به دلیل وقوع زمین لرزه در جنوب استان «هرمزگان» که منجر به کشته شدن چندین نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، ابراز همدردی کرد.

این وزارتخانه به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران صمیمانه تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

مقام‌های ارشد دولت امارات متحده عربی نیز  روز یکشنبه بابت وقوع زمین لرزه در جنوب ایران و جان باختن و مجروح شدن شماری از شهروندان ایرانی به ملت و دولت ایران  تسلیت گفتند.

به نوشته روزنامه «گالف نیوز»  وزارت امور خارجه  امارات در پیام تسلیتی همبستگی صمیمانه خود را با ملت و دولت ایران به دلیل زلزله‌ای که روز شنبه جنوب ایران را لرزاند و ده‌ها قربانی برجای گذاشت، ابراز کرد.

 در این بیانیه وزارت امور خارجه امارات مراتب تسلیت صمیمانه خود را به دولت و ملت ایران و خانواده های قربانیان این فاجعه دردناک ابراز و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

شیخ «محمد بن زاید آل نهیان»، رئیس دولت امارات نیز با ارسال پیامی به آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران، زلزله ۶ ریشتری را که منجر به کشته شدن پنج نفر و مجروح شدن ۴۴ نفر شد، تسلیت گفت. محمد بن زاید آل نهیان با ابراز همدردی برای مجروحان، برای آن ها آرزوی شفای عاجل کرد.

«محمد بن راشد آل مکتوم» نائب رئیس امارات، نخست وزیر و حاکم دبی نیز پیام تسلیت خود را به رئیس جمهور ایران ارسال کرد.

ساعت ۰۲: ۲ دقیقه بامداد روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۱ درجه در مقیاس ریشتر حوالی بندر «خمیر» در استان هرمزگان را لرزاند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.