ضدبشرترین رژیم جهان از نظر امام جمعه شهر قدس

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با اشاره به اینکه مسئله حضور اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجار شکنان از دغدغه‌های مردمی است، گفت: بوستان‌ها با کمبودها و مشکلاتی مواجه‌اند که مسؤولان باید فضای آرامی برای مردم فراهم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: واسطه‌گری یا شفاعت در ازدواج از امور سفارش شده بوده و فراهم سازی ازدواج جوانان وظیفه‌ای همگانی است و با جهاد تبیین در این مسیر می‌توان اقدام کرد.

وی گفت: با عنایت امام رضا(ع) و پیگیری کانون‌های خدمت رضوی در شهرقدس و کمیته امداد و دیگر مسوولین و همکاری خیرین ۲۴ سری جهیزیه با ۱۷ قلم کالای ضروری برای نوعروسان نیازمند تهیه شد.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با تاکید بر ازدواج آسان، به‌هنگام، آگاهانه و پایدار افزود: مسوولین باید در تحقق ازدواج آسان و فرزندآوری نقش خود را ایفا کنند و با پیگیری این موضوع از جوانان حمایت کنند.

حجت الاسلام جوکار گفت: ضد بشرترین رژیم در دنیا آمریکاست و جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با تروریستم و دشمن بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده و آمریکا به دروغ خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاحیه اوقات فراغت تابستانی در مصلی پس از دوسال برگزار شد و امسال برنامه‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده و خانواده‌ها فرزندان خود را در مدارس، مساجد و فرهنگسراها جهت استفاده از دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنند.

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: پس از ۳ سال مطالبه گری از تریبون نماز جمعه و پیگیری فرماندار، پایگاه انتقال خون همه روزه آماده خدمت‌رسانی است.

وی افزود: مسئله حضور اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجار شکنان از دغدغه‌های مردمی است که طی پیگیری‌های انجام شده، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت پلیس به شهرستان اختصاص داده شد و تعدادی از معتادین متجاهر و اراذل و اوباش جمع آوری شدند.

جوکار تصریح کرد: بوستان‌های شهر کمبودها و مشکلات بسیاری داشته که موضوع روشنایی و سگ‌های ولگرد از جمله مهمترین مسایل است و مسؤولین باید در کنار مردم باشند و فضای آرام و بانشاطی برای مردم فراهم ساخته و مشکلات را برطرف کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.