سرقت درخت از پارک های تهران!

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح برخی از ماموریت‌های پلیس شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری طرح‌ها و عملیات‌های متعددی را به اجرا درآورده که در جریان آن شماری از مجرمان و مخلان نظم و امنیت بازداشت شدند. یکی از این پرونده‌های مربوط به کشف ۱۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق است که در این خصوص یک نفر نیز دستگیر شد.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده پس از رصدهای اطلاعاتی تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان ری در دستور کار قرار گرفت و در جریان آن یک انبار که در آن سوخت قاچاق دپو شده بود، در محدوده کهریزک مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رای با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضایی، اظهارکرد:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری به همراه عوامل بخشداری با حضور در این محل طی یک عملیات پلیسی یک قاچاقچی سوخت را دستگیر و در بازرسی از محل نیز ۱۶هزار و۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند. کارشناسان ارزش تقریبی سوخت‌های کشف شده را بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال برآورد کردند.

درخت دزدی در شهر ری

جلیلیان همچنین از دستگیری سه سارق درخت در محدوده شهرستان ری خبرداد و در تشریح جزئیات آن گفت:‌ پس از وقوع چند فقره سرقت درخت از بوستان‌های محله بهشتی شهرستان رای، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری سیزده‌آبان قرار گرفت و در جریان آن روز گذشته تیم عملیات کلانتری سه نفر را درحال بریدن چند اصله درخت مشاهده کردند که این افراد در جریان یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی ادامه داد:‌همچنین در بازرسی از داخل خودرو متهمان که در چندمتری محل سرقت پارک شده بود ۱۰ اصله درخت بریده شده مسروقه کشف شد.

عامل قطع تلفن بازداشت شد

 فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری عامل تخریب و سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان که منجر به قطع تلفن برخی از مشترکین شده بود، خبر داد و در تشریح جزئیات آن گفت:‌در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در محدوده کهریزک و باقرشهر، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار عوامل کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت و در جریان انجام تحقیقات تخصصی هویت سارق مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فرد با استفاده از ارّه آهن‌بُر  باجه‌های مخابراتی را تخریب و کابل‌های مخابراتی را سرقت کرده بود، گفت:‌ ماموران کلانتری با پی‌جویی‌های تخصصی و استفاده از شیوه و شگرد خاص پلیس و ارائه مستندات، این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که با آنجا با بررسی سوابقش مشخص شد که وی جزو افراد سابقه‌دار است. این فرد به ۸ فقره سرقت از باجه‌های مخابراتی اعتراف کرد.

جلیلیان با بیان اینکه این سه پرونده گوشه‌ای از اقدامات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته بود، خاطرنشان کرد:‌ برای متهمان دستگیر شده در این سه عملیات، پرونده‌های جداگانه‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.