سیامک نعمتی: هیچ نشستی با هیچ تیمی نداشتم/ با افتخار با پرسپولیس تمدید کردم

سیامک نعمتی پس از تمدید قرارداد خود برای دو فصل دیگر با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم دوباره به خانه خودم آمدم و توانستم با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد امضا کنم. مدتی بود رسانه‌ها اعلام کردند مشکلاتی پیش آمده که باید بگویم بعد از بازی آخر فصل گذشته به مسافرت رفتم و باشگاه که تماس گرفت خودم را رساندم تا قرارداد را امضا کنم. تمام حواشی را تکذیب می‌کنم و به محض اینکه باشگاه با من تماس گرفت خودم را برای تمدید قرارداد به اینجا رساندم.

بازیکن سرخپوشان درباره خریدهای بزرگ پرسپولیس در تابستان افزود: بدون شک بازیکنانی که جذب شدند روی تمدید قراردادم تأثیر گذاشت. فکر می‌کنم لیاقتش را داریم تا بازهم قهرمان شویم. امیدوارم بتوانیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم و آنها را به هواداران تقدیم کنیم. امسال شرمنده هواداران شدیم و انشاالله سال آینده بتوانیم قهرمانی پرسپولیس را جشن بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد از فولاد خوزستان تصریح کرد: پیشنهاد که وجود دارد، اما هیچ نشستی با هیچ تیمی نداشتم. اول از همه به باشگاه پرسپولیس آمدم. اصلاً بحث‌های مالی نیست، چون من همیشه اواسط فصل تمدید می‌کردم، اما امسال شرایطی پیش آمد که الان مجبورم قراردادم را تمدید کنم. با باشگاه که صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم که من در خدمت پرسپولیس باشم و بتوانم با افتخار پیراهن این تیم را بپوشم.

نعمتی افزود: بدون شک تا وقتی که پرسپولیس بخواهد در این تیم خواهم ماند. این آرزوی هر بازیکنی است. افتخار می‌کنم که در این باشگاه حضور دارم.

وی در خصوص جذب دانیال اسماعیلی‌فر و رقابت برای او جهت حضور در ترکیب اصلی یادآور شد: اصلاً بحث رقیب نیست. صحبتی در مورد بازیکن فیکس یا نیمکت نشین نشد و این هم حرفه‌ای نیست. من قلباً پرسپولیس را دوست دارم و وقتی پیشنهاد تمدید به دستم رسید با افتخار این کار را کردم. بازهم شماره ۸۸ را می‌پوشم و تا روزی که در باشگاه پرسپولیس باشم همین شماره را به تن خواهم کرد.

او درباره رقابت برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم ملی ایران گفت: یکی از مهمترین سال‌های فوتبالی همه است. همه دوست دارند که در جام‌جهانی حضور داشته باشند. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که نتیجه خوبی بگیرند و شرایط به گونه‌ای پیش برود که من هم بتوانم در ترکیب تیم ملی باشم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.