سوراخ کردن لاستیک‌های آمبولانس باعث مرگ کودک 2 ساله شد

روز گذشته پس از اعلام گزارش ایست قلبی-تنفسی دختر بچه ای ۲ ساله در خیابان شهید بهشتی، نیروهای اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

تکنسین‌های اورژانس تهران پس از دریافت گزارش حال وخیم دختربچه ای در خیابان شهید بهشتی مرکز شهر، به دلیل نبود جای پارک مناسب به ناچار آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و نبود مانعی برای تردد خودروهای دیگر پارک کردند. 

به گفته دکتر «یحیی صالح طبری» رئیس مرکز اورژانس تهران، آنها وقتی با کودک کم جان روبه‌رو شدند، بلافاصله‌ اقدامات احیای قلبی‌ ریوی را شروع کردند و عملیات احیا کودک با موفقیت انجام و شرایط حالش رو به بهبودی پیش رفت.

اما وقتی نیروهای اورژانس قصد انتقال بیمار را به آمبولانس داشتند، متوجه می‌شوند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس آسیب رسیده و بادهای لاستیک آن خالی شده است، همین موضوع باعث شده آنها با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را بدهند و اندکی بعد آمبولانس دوم در محل حاضر شده‌است ولی متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به‌ دلیل اتفاق به‌ وجود آمده و پنچری چرخ‌های آمبولانس، حال کودک مجدد وخیم شده و با وجود تلاش‌های نیروهای اورژانس برای نجات کودک دختر بچه جان خود را از دست داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.