تکذیب درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام جنجال در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام و «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی» را قویاً تکذیب کرد.

حسن رحیمی با بیان اینکه جلسه فوق‌العاده روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مثل سایر جلسات در فضایی آرام و بدون هرگونه تنش برگزار شد، دستور این جلسه را «بررسی و تعیین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه» اعلام کرد و گفت: در این جلسه، دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، گزارشی کلی از مسائل جاری منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام پس از صدور قطعنامه شورای حکام و گام‌های متقابل ایران در اجرای مصوبه مجلس ارائه کردند که اعضای مجمع نیز صرفا شنونده بودند و هیچ گفت‌وگویی بین اعضا با یکدیگر در این‌باره شکل نگرفت.

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اساساً موضوعاتی مثل خروج ایران از NPT نیز از سوی هیچیک از اعضای محترم مجمع در این جلسه مطرح نشد.

رحیمی از رسانه‌ها خواست با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و موازین حقوقی و پرهیز از پرداختن به شایعات و مطالب نامعتبر، پیش از انتشار گمانه‌ها، موضوعات را از مرکز رسانه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند تا موجبات تشویش اذهان عمومی فراهم نشود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.