ترکیب تیم ملی برابر الجزایر مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران که از روز جمعه سیزدهم خردادماه تمرینات خود را در دوحه قطر آغاز کرده و اردوی آماده‌سازی در این کشور پشت سر گذاشته بود، امشب یک مسابقه دوستانه برابر تیم ملی الجزایر برگزار می‌کند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از لغو مسابقات تدارکاتی برابر کانادا، عمان و ... ، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه القطر دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر خواهند رفت تا اردوی آنها به این شکل پایان پیدا کند.

امیر عابدزاده پس از اینکه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی نیمکت‌نشین شده بود، پس از درخشش دوباره در رقابت‌های باشگاهی لالیگا ۲ اسپانیا، دوباره به ترکیب تیم ملی بازگشته و علیرضا بیرانوند را در دیدار برابر الجزایر نیمکت‌نشین کرده است.

در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل محرومیت و شجاع خلیل‌زاده بخاطر مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور ندارند، دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفته سید مجید حسینی را همراه با یک زوج جذاب در خط دفاعی برابر الجزایر قرار بدهد.

با وجود اینکه بازیکنانی مثل عارف غلامی، عارف آقاسی، آرمین سهرابیان و ... به‌عنوان مدافع میانی در فهرست تیم ملی هستند، اما اسکوچیچ تصمیم گرفته امید نورافکن را همراه با مجید حسینی در قلب خط دفاعی برابر الجزایر قرار بدهد.

صادق محرمی مثل همیشه مهره مورد اعتماد اسکوچیچ در سمت راست خط دفاعی است و احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران نیز به‌عنوان مدافع چپ برابر الجزایر بازی می‌کند.

سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی مطابق انتظار هافبک‌های دفاعی تیم ملی ایران در بازی امشب هستند که روی دست آنها علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده به‌عنوان وینگرهای راست و چپ به میدان خواهند رفت.

خط حمله ایران نیز با زوج همیشگی و زهردار مهدی طارمی و سردار آزمون تشکیل شده و این دو ستاره تیم ملی، امیدهای گلزنی برابر الجزایر هستند.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل الجزایر به شرح زیر است:

امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.