حسین شریعتمداری: آقای دعایی چهره ای دلسوز و مردمی بود

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی  گفت: ما البته اختلاف سلیقه ها و اختلاف نظراتی با هم داشتیم، ولی با حفظ آن اختلاف نظرتمان همیشه احترام یکدیگر را نگه می داشتیم. نه ما چیزی علیه ایشان می نوشتیم نه ایشان چیزی علیه ما می نوشت! با اینکه در حوزه های دیگر این برخوردها وجود داشت، ولی خب بین ما این گونه نبود. خانواده هایمان نیز با یکدیگر دوست بودند.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران حاضر شده بود به خبرنگار جماران گفت: ما با ایشان روابط دوستانه ی دیرینه ای داشتیم و قبل از اینکه به کیهان بیایم با ایشان ارتباطاتی داشتیم، بعدا به دلیل نوع کارمان ارتباطاتمان بیشتر شد.

شریعتمداری در مورد ویژگی های مرحوم دعایی گفت: آقای دعایی آدمی ساده زیست بود، دلسوز بود، یکی از ویژگی های بزرگ و مهم ایشان این بود که روی حضرت امام و حضرت آقا تاکید فراوانی داشت، یعنی به این دو بزرگوار عشق می ورزید. بقیه امور و کارهایش هم که مشخص است. واقعا متاسف هستیم، امیدواریم که خداوند تبارک و تعالی ایشان را با اولیاء الله محشور کند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: ما البته اختلاف سلیقه ها و اختلاف نظراتی با هم داشتیم، ولی با حفظ آن اختلاف نظرتمان همیشه احترام یکدیگر را نگه می داشتیم. نه ما چیزی علیه ایشان می نوشتیم نه ایشان چیزی علیه ما می نوشت! با اینکه در حوزه های دیگر این برخوردها وجود داشت، ولی خب بین ما این گونه نبود. خانواده هایمان نیز با یکدیگر دوست بودند. إن شاءالله با حضرت امام محشور شوند.

شریعتمداری در پایان و در پاسخ به این پرسش که مرحوم دعایی چه کرد که همه گروه ها در مراسم وداع با او حاضر شده اند، گفت: آقای دعایی چهره ای مردمی بود که با اقشار مختلف جوشش داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.