پس لرزه های رونمایی از شهر پهپادی ارتش ایران

با وجود آن که رسانه‌های صهیونیستی همچنان دست از سمپاشی‌های رسانه‌ای خود برنداشتند اما به طور مشترک به این اعتراف رسیدند، این شهر موشکی به معنای آن است که ایران قابلیت انجام حملات غافلگیر کننده را با موشک و بمب‌های ویرانگر دارد.

رامی یتسهار در نیوز اسرائیل نوشت: ایران امروز صراحتا قدرت خود را برای استفاده ویرانگرانه از هواپیماهای بدون سرنشین به رخ همگان کشید.

هواپیماهای بدون سرنشینی که قابلیت حمل موشک و بمب را دارند.

او می‌افزاید ارتش ایران امروز یکی از پایگاه‌های خود در زیر زمین که در آن هواپیماهای تهاجمی بدون سرنشین آماده انجام عملیات نگهداری می‌شوند را به مقابل دوربین‌ها برد.

این کار با حضور محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در یک مرکز زیر زمینی انجام گرفت، حضور او در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به این معنی است که ایران بی شک قابلیت اجرای تهدیدهای خود را در اسرع وقت دارد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: این واقعیت که ارتش ایران به این حجم گسترده از هواپیماهای بدون سرنشین دست پیدا کرده یک واقعیت منحصر به فرد است به ویژه که پایگاه آن زیر زمین و امن بوده و برای کاربردهای راهبردی است.

 

بازتاب شهر پهپادی ارتش ایران در رسانه‌های اسرائیلی

 

روزنامه یدیعوت احارانوت نیز در پایگاه خود در فضای مجازی نوشت: محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش امروز به یک پایگاه زیر زمینی نگهداری هواپیماهای بدون سرنشین رفتند، موقعیت این پایگاه اعلام نشده است، اما تصاویر منتشر شده بیانگر آن است که گویا در غرب ایران واقع است، محلی که به اسرائیل نزدیک تر است.

این رسانه عبری زبان با انتشار تصاویری از این پایگاه افزود: تلویزیون ایران اعلام کرد 100 فروند هواپیمای بدون سرنشین در این پایگاه که در کوه‌های زاگرس واقع است، آماده انجام عملیات هستند، یکی از انواع هواپیماهای موجود در این پایگاه UAV-5 است که گفته می‌شود قابلیت حمل موشک‌های قاسم را دارد.

دبکا پایگاه اطلاع رسانی نزدیک به سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم در گزارش خود از این پایگاه نوشت: این یک اقدام بی سابقه است، ایران اقدام به انتشار تصاویری از یک پایگاه سری خود در زیر زمین کرد، پایگاهی در برگیرنده 100 فروند هواپیمای بدون سرنشین که در عمق کوه‌های زاگروس قرار داده شده‌اند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارش مشابهی در پایگاه خود در فضای مجازی نوشت «محمد باقری به رسانه‌های ایرانی گفت: این پایگاه در عمق چند صد متری زیر زمین واقع است و با توجه به این پایگاه‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌مندترین کشورهای منطقه از نظر هواپیماهای بدون سرنشین محسوب می‌شود».

یکی از کانال‌های تلگرامی عبری هم با اشاره به عدد 313 در نام این پایگاه این عدد را عددی مقدس برای شیعیان توصیف کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.