امام جمعه تهران : رئیسی به من گفت، الان جایی می‌روم که بقیه می‌توانند یقه مرا بگیرند

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در سالروز آزادسازی خرمشهر و پاسداشت روز ذرفول، روز مقاومت و ایستادگی در مراسمی که در مسجد صادقیه در منطقه ۱۰ تهران برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: امام جعفر صادق (ع) پرچمدار انقلاب فرهنگی، علمی، اخلاقی و سیاسی است. بعد از نهضت سیدالشهدا (ع) جامعه در یک خفقانی به سر می‌برد.

وی بازپس‌گیری خرمشهر را یگ پیروزی تاریخی، فراموش‌نشدنی و معجزه‌آسا دانست که محالی را ممکن کرد و گفت: اگر صدام چنین پیروزی‌ای را به دست می‌آورد، کشورهای اسلامی پایکوبی می‌کردند ولی وقتی به امام این خبر را دادند، اینجا هم امام مغرور نشد و گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام یکجا من نگفت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنگ اقتصادی امروز یکی از امتحانات بزرگ تاریخ برای ماست، اظهار داشت: ما امروز یک دولت امین، پابه‌کار و شهادت‌طلب داریم. با آیت‌الله رئیسی برای زیارت قبور شهدای بهشت زهرا و ۷۲ تن رفته بودیم. ایشان به مسئول بهشت زهرا گفت که جای ما را اینجا نگه دار. این آمادگی را ایشان را نشان می‌دهد.

صدیقی، رئیس‌جمهور را فردی دانست که جان بر کف است و آبروی خود را در میان گذاشته است، تصریح کرد: ایشان وقتی نامزد ریاست جمهوری شد، به من گفت فلانی من امروز در قوه قضاییه مسلط شدم و می‌توانم یقه بگیرم ولی الان جایی می‌روم که بقیه می‌توانند یقه مرا بگیرند. نه آنکه بی‌خبر باشم ولی می‌بینم کسی نیست، مملکت را بدهکار کردند و زیربناها را خراب کردند. می‌روم تا آبروی خود را فدا کنم.

وی با بیان اینکه چنین دولتی می‌خواهد برای شما کار کند، خاطرنشان کرد: ارز ترجیجی به جیب پولدارها می‌رفت ولی الان آن را برداشتند که مصادف با جنگ اوکراین و روسیه شده است. الان تمام دنیا گرفتار گرانی شده است. انگلیس و آلمان وضع‌شان بسیار بدتر ماست و طبقات ضعیف آمریکا هم در حال له شدن هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه تکانه‌های جهانی نیز بر ما اثر دارد ولی بدانید عین جنگ هشت ساله است، ابراز داشت: اگر مقاومت کردیم و تنه به دولت نزدیم، پیروزیم. ما در جنگ کوپنی زندگی می‌کردیم، از دولت توقعی نداشتیم، قلک بچه‌ها را فروختیم و زیورآلات عروس‌های خود را به جبهه می‌فرستادیم. امروز هم جنگ اقتصادی و تبلیغاتی است. نذر کنیم و دولت در جهاد تبیین را همراهی کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.