سردار سلامی:سیاست دشمن در قبرستان ناکامی دفن می‌شود

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با بیان اینکه اجر خانواده‌های شهدا به طور قطع کمتر از اجر شهیدان‌شان نیست، اظهار داشت: کسی که شهید می‌شود به آرزوی خود می‌رسد و آن‌هایی که می‌مانند، آرزوهای‌شان را برای خداوند هدیه می‌کنند و این ایثار بزرگ‌تری است.

وی با بیان اینکه انصافاً اصفهان شهر و سرزمین جهاد است، گفت: اصفهان صفحه زیبای شهادت، میدان و صحنه فداکاری، تجلی‌گاه وعده صادق الهی و جلوگاه روح بلند مردان و زنانی است که اگر قرن‌ها آرزو می‌کردند ای کاش در رکاب امام و ائمه اظهار (ع) در آن صحنه‌های سخت و غم انگیز بودند، در این سال‌های باشکوه مقاومت و جهاد به این وعده و آرزوی خود وفا کردند.

سلامی با بیان اینکه قطعاً تمام کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر و شهرها و روستاهای اطراف اصفهان با نام شهدا مزین است، بیان کرد: جهاد لباس عزت است و اگر ملتی لباس جهاد را از تن به در آورد به تعبیر حضرت علی(ع) خداوند بر او لباس ذلت می‌پوشاند، پس اولین بشارت ما به خانواده‌های شهدا که ضامن عزت همه ما شده‌اند، این است که بنای عظیم نظام شکوهمند اسلامی بر استخوان‌های مستحکم آن‌ها بنا شده است.

مردان اصفهانی در بیت‌المقدس فاتحان خرمشهر بودند

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه اصفهان سرزمین مردان و مردمان حماسه‌ساز است، گفت: کردستان از هزاران شهید اصفهانی خون رنگ است، به ویژه در سال‌های اول پیروزی انقلاب جوانان این دیار بودند که کردستان سربلند را از اسارت تجزیه‌طلبان وابسته با اجنبی نجات دادند؛ مردان اصفهانی بودند که در کنار سایر رزمندگان محاصره آبادان را شکستند و به فرمان تاریخی امام راحل جامه عمل پوشاندند، آن‌ها در طریق القدس بستان را آزاد کردند، در فتح‌المبین شوش و دزفول را از زیر آتش درآورند و در بیت‌المقدس فاتحان خرمشهر بودند.

وی ادامه داد: فرماندهان شهید در اینجا آرمیده‌اند و شما مردم در اینجا آن‌ها را تا عرش بدرقه کردید، شهیدان کاظمی، خرازی، ردانی‌پور، علی رضائیان، میثمی و هزاران شهید سربلند متنعم در جوار حضرت حق هستند، آنها در رمضان، خیبر، والفجرها حماسه‌های جاویدانی آفریدند.

سلامی با بیان اینکه صبر شما مردم برای تاریخ، ابدیت و برای همه نسل‌هایی که بعداً خواهند آمد و تاریخ جاودان‌ها و ماجراهای شبه افسانه‌ها را با شور و شوق خواهند خواند و به نسل‌های پیشین خود افتخار خواهند کرد، بسیار شنیدنی و دل‌انگیز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا اسلام را در مقابل کفر در قطعه‌ای از تاریخ پیروز کردند، گفت: امروز هم داستان همین است، دشمنان تمام هدف‌شان همین است که امام مسلمین در میدان جهاد در لحظه‌های سخت و سرنوشت‌ساز تاریخ اسلام دوباره تنها بماند؛ اما این ملت بزرگ آروزهای باطل دشمن را دفن کردند و هر روز دفن می‌کنند.

هر روز بخشی از سیاست دشمن در قبرستان ناکامی دفن می‌شود

وی اضافه کرد: دشمن هر روز آرزوهایش را تشییع جنازه می‌کند و هر روز بخشی از سیاستش را در اثر استقامت شما مردمان در قبرستان تیرگی و ناکامی و شکست دفن می‌کند؛ آنها می‌دانند که چگونه جوانانی از میان ما بر می‌خیزند و شمشیر جهاد بر کمر می‌بندند و خانواده و اهل بیت‌شان را به خداوند می‌سپارند و در سنگرها می‌نشینند تا سیاست یک شیطان را با شکست مواجه کنند.

سلامی با بیان اینکه بر اساس مسؤولیتی که داریم مستمراً تمام ژرفای اندیشه و تفکر و آرزوسازی دشمن را رصد می‌کنیم، افزود: لحظه‌ای نیست که کاخ سفیدنشینان سیاه‌بخت و همراهان‌شان در جهان برای شکستن این ملت نقشه نکشند؛ دشمن به دنبال جداسازی و تفکیک است، دیگر امام حسن مجتبی در نبرد با معاویه تنها نمی‌ماند، دشمن اشتباه می‌کند، شما را نمی‌شناسد و هر روز توطئه می‌چیند و با تصورات باطل در کمین است.

سردار سلامی: سپاه ، برهم زننده دسیسه‌ها و سد راه تهدیدات است

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه در این ۴۴ سال اعجازهای اعجاب برانگیزی در نبرد وسیع ملت ایران و امت اسلام با شیاطین انس و جن که در چهره آمریکا و صهیونیست و بخشی از اروپا اتفاق افتاده است نبردهای بزرگی داشته است، گفت: این ملت در اوج تنهایی در این نظام جهانی در مقابل ائتلاف شیاطین این چنین پابرجا، پایدار و باشکوه، جلوه جلال الهی را در مقابل دشمنان به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شکست دادن دشمنان جز به نصر و تأیید الهی ممکن نبود، عنوان کرد: هر گاه شما پیروز شدید آن‌ها با تمام قوا بر شما متمرکز شدند، وقتی انقلاب را آن شکوه سیاسی تاریخ را آفریدید و بر آمریکا پیروز شدید، آنگاه یک جنگ بزرگ را با قلمرو جهانی به ملت تحمیل کردند، اما شما از دشمن نترسیدید و سستی نکردید و استقامت کردید.

سلامی با بیان اینکه شهید خرازی یک اسطوره تکرارناشدنی است، تصریح کرد: اگر این جوانان نبودند، داستان این شکوه و جلالت، این امنیت و عزت، اقتدار، افتخار و پیشرفت نوشته نمی‌شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن می‌داند کجا را نشانه بگیرد، خاطرنشان کرد: نمی‌یابیم در تاریخ قابل رؤیت جهان، کشوری در محاصره و تحریم جهانی و در فشار سیاسی قدرت‌های باطل ده‌ها سال بایستد و دست‌های دشمن را ببندد، این نعمت الهی است.

دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است

وی با بیان اینکه دشمن شایعه می‌سازد و آن قدر زمزمه می‌کند و خیال می‌بافد که شاید بعضی حس کنند خبری است، بیان کرد: دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است و شما در میانه سپهر حماسه‌های جاودان امت اسلام خورشید انقلاب‌تان در حال درخشش است، این ثمره شهادت است.

سلامی با بیان اینکه همه نیروهای نظامی و انتظامی از حریم این کشور و نظام پاسداری می‌کنند، گفت: دشمن مردم و رهبری را هدف گرفته است، او همواره شکست می‌خورد اما دست بر نمی‌دارد، مگر اینکه ما از دین‌مان دست برداریم و این ممکن نیست، باید بپذیرند ما شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ما در حال پیمودن راه‌های بزرگ هستیم و صبح نزدیک است، خاطرنشان کرد: آمریکا امروز گرفتار و مانده است نه می‌تواند داخل و نه خارج از کشور را اداره کند، شکست در یمن فرار از افغانستان، خروج تدریجی از عراق را می‌بینیم، ما در حال مشاهده زوال دشمن هستیم پس در صحنه می‌مانیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.