درگیری و وحشت در بیمارستان ماهشهر/ چند نفر بازداشت شدند؟

پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی از درگیری با چوب و چماق در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر اعتراضات گسترده مردم به عدم مدیریت این وضعیت تکراری در فضای مجازی ادامه دارد.

عبدالرضا اسکندری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در توضیح ماجرا گفته است این درگیری در پی یک حادثه تصادف از شب گذشته بوده که بعد از انتقال فرد مجروح به بیمارستان، فرد ضارب به‌منظور پیگیری وضعیت مصدوم به بیمارستان مراجعه می‌کند که همراهان مصدوم با اطلاع از این موضوع، با آشنایان و نزدیکان خود تماس می‌گیرند تا با فرد مذکور درگیر شوند.

وی افزود: بر اساس گفته شاهدان همزمان تعداد  ۵- ۴ ماشین وارد بیمارستان شدند که با ایجاد درگیری با سلاح سرد و تخریب اموال دولتی باعث ایجاد رعب و وحشت کارکنان و بیماران شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: با بررسی دوربین‌های مداربسته همه افراد شناسایی و به دستور دادستان دستگیر شدند.

در این ماجرا  پرسنل و کادر درمان دچار آسیب و صدمه نشدند و طرفین درگیری هم به طور سرپایی و رایگان تحت درمان قرار گرفتند.

دستگیری ۶ نفر از عاملان درگیری در بیمارستان حاج معرفی ماهشهر

فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر اظهار کرد :در پی وقوع یک فقره تصادف جرحی و انتقال مصدمین به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان ماهشهر خانواده مصدومین در بیمارستان حاضر و در قسمت اورژانس بیمارستان باهمدیگر درگیر و باعث اخلال در نظم بیمارستان شدند.

وی افزود: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 کاظمی اظهار کرد: پس از شناسایی افراد و محل اختفاء آنان با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه، ۶ نفر از عاملین اصلی درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.