تساوی پرسپولیس و تراکتور در نیمه نخست

در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد بازی پایاپایی بودیم که در برخی از دقایق فرصت‌های نه چندان خطرناکی خلق شد. در دقیقه ۲۰، روی پاس در عمق مهدی ترابی، حامد پاکدل فرصت بسیار خوبی برای بازی کردن دروازه داشت که این فرصت از دست رفت.

در ادامه  دقیقه ۳۰، پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و زمان که ترابی قصد داشت ضربه را بزند، هواداران تراکتور اشیائی به درون زمین پرتاب کردند که موجب وقفه در بازی شد.

در دقیقه ۳۶، تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه پیمان بابایی با استفاده از این فرصت قصد داشت دروازه را باز کند که شوت او راهی اوت شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و شرزود تمیروف.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.