ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

سرخپوشان پایتخت امروز برای حفظ جایگاه خود در رده دوم جدل رده بندی کار سختی در خانه تراکتورسازی دارند.

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۹ میهمان تراکتوری ها  هستند که باتوجه به شکست هفته گذشته مقابل سپاهان شانس اندک خود برای قهرمانی را از دست دادند و حالا با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به سپاهان در خطر از دست دادن نایب قهرمانی نیز قرار دارند.

سرخ پوشان امشب کار ساده‌ای در پیش ندارند و باید در خانه تراکتور به مصاف این تیم بروند. تراکتوری که در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبول تری گرفته و تاثیرات افکار ساغلام در آن مشخص شده است. گل محمدی که این روزها از سوی هواداران تحت فشار قرار دارد برای نجات از این فشار و تثبیت نایب قهرمانی‌اش در لیگ به شدت به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

اما کادر فنی پرسپولیس ترکیب احتمالی زیر را برای این دیدار درنظر خواهد گرفت:

انتخاب دروازه بان اصلی سرخ ها باتوجه به گل بدی که حامد لک در بازی با سپاهان دریافت کرد مشخص نیست و احمد گوهری نیز از شانس زیادی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه پرسپولیس در بازی امشب برخوردار است.

علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی در قلب دفاع پرسپولیس قرار می گیرند. سعید آقایی در سمت چپ و رامین راضاییان در سمت راست خط دفاعی بازی خواهند کرد.

میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و مهدی ترابی در خط میانی به میدان می روند.

حامد پاکدل و شرزود تمیروف نیز خط آتش پرسپولیس را در این دیدار تشکیل کی می دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

احمد گوهری، سید جلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و شرزود تمیروف.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.