رئیس مجلس: جهاد ما مبارزه با گرانی است/نباید به حاشیه برویم

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد ما مبارزه با گرانی است،اظهار داشت: بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانند کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای طلاب و روحانی تهران بزرگ گفت: اگر حزب الهی هستیم و می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، اگر می‌خواهیم در دهان دشمن بزنیم، اگر می‌خواهیم مقابل غرب زده‌هایی که علیه ما هر حرف و تهمتی می‌زنند بایستیم باید بدانیم که وظیفه ما فقط یک چیز است و آن این که نباید به حاشیه برویم بلکه باید کارمان را دقیق انجام دهیم و همه حرف ما در جبهه انقلاب باید اثبات کارآمدی دین در جامعه باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای ۵ و والفجر۸ و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم کارآمدی دین را در ادامه جامعه اثبات کنیم و در این نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.

هدف دشمن ایجاد تزلزل در جبهه انقلاب و تخریب سرمایه اجتماعی نظام است 

قالیباف ادامه داد: اگر دشمن نتواند در ما تردید ایجاد کند، تلاش می‌کند کارهای بزرگ ما را کوچک نشان دهد.

وی عنوان کرد:‌ باید مراقب باشیم که مسائل اصلی کشور هدف ما باشد و دشمن ما را وارد گروه‌بندی، جناح‌بازی، فرقه‌گرایی و اختلاف درونی نکند چرا که این خواست و طراحی قطعی دشمن است تا با این اقدامات هم در جبهه انقلاب تزلزل ایجاد کند و هم سرمایه‌های اجتماعی نظام را تخریب کند.

رییس مجلس گفت: در میدان جهاد باید هرچه داریم به میدان بیاوریم و در متن جهاد و مبارزه باقی بمانیم و برای انقلاب از جان و آبروی مان بگذریم تا به رضوان الهی برسیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.