معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سامانه ثبت شکایات یارانه در دسترس است

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه ثبت شکایات یارانه هم‌اکنون در دسترس است، گفت: سامانه هدفمندی یارانه‌ها برای جاماندگان یارانه معیشتی هنوز راه‌اندازی نشده است،

"داریوش ابوحمزه" معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد مشکل سامانه ثبت شکایات یارانه، اظهار کرد: از روز گذشته که بحث اعتراض به یارانه‌ها مطرح شد، افرادی که جامانده از یارانه بودند و می‌بایست در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام کنند تا  مشمول یارانه قرار بگیرند.

وی افزود: سازمان هدفمندی یارانه‌ها در تلاش است تا سامانه هدفمندی را برای برای ثبت نام ایجاد کند و نگرانی مردم برطرف شود. اما چون این سامانه آماده نبود، ۷ میلیون نفری که یارانه نگرفته بودند به سامانه وزارت کار مراجعه کردند که باعث اختلال در سامانه ثبت شکایات یارانه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شد.

معاون رفاه وزیر کار گفت: سامانه ثبت شکایات یارانه برای حضور هم زمان یک میلیون نفر آماده شده بود که در روزهای آینده باز هم تقوقیت خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، اعلام کرد: هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند و یا اینکه برای کسب اطلاعات بیشتر یا هرگونه پرسش به سامانه رسیدگی به درخواست یارانه‌ها hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.