همسویی عباس با تل آویو ادامه دارد!

 فلسطین الیوم گزارش داد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان به همسویی با صهیونیستها ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش طبق معمول، محمود عباس به دنبال عملیات ضد صهیونیستی شامگاه دیشب مبارزان فلسطینی علیه صهیونیستها آنرا محکوم کرد!

وی مدعی شد: این اقدامات به وخامت بیشتر اوضاع منجر خواهد و این در حالی است که ما به دنبال تحقق ثبات و ممانعت از تنش هستیم.

عباس در ادامه گفت: حملات متوالی به ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی که عامل بی ثباتی است را محکوم می کنیم.

این در حالی است که چندی قبل رسانه «کان» رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار محرمانه با «رونین بار»، رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» نسبت به رفتارهای کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی در تضعیف جایگاه تشکیلات خودگردان ابراز سرخوردگی شدید کرده است.

این رسانه صهیونیست به نقل از منابع مطلع از دیدار مذکور نوشت: محمود عباس خطاب به رئیس شاباک گفته است، شما همواره خواهان آرام‌سازی یک طرفه اوضاع هستید و در عین حال به مناطق تحت نفوذ ما در جنین یورش می‌برید، شما هیچ چشم‌انداز سیاسی مطرح نمی‌کنید و هیچ روندی که به آرام‌سازی اوضاع منجر شود، ارائه نمی‌دهید؟ من قادر به کاهش تنش‌ها نیستم.

به گفته منابع مذکور، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با ابراز ناامیدی شدید از رفتارهای رژیم صهیونیستی گفته است: شما می‌گویید اوضاع دولت نفتالی بنت اجازه پیشنهاد چشم‌اندازی سیاسی را نمی‌دهد، لذا شما باید گام‌هایی بردارید که منجر به اعتمادسازی شود که گانتز قول آن را داده بود؛ گام‌هایی که به تقویت جایگاه تشکیلات خودگردان فلسطین بیانجامد، این گام‌ها کجا هستند؟

شبکه کان گزارش داد: رهبران تشکیلات خودگردان احساس ناامیدی کردند زیرا «رونین بار» تنها حامل پیام بود و به محمود عباس از اقدامات و تصمیمات تل‌آویو خبری نداد که بتواند به کاهش تنش در کرانه باختری و بیت المقدس منجر شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.