افت 6 درصدی اتریوم در یک هفته

بیت کوین امروز با افت حدود ۱.۵ درصدی، وارد کانال ۳۷۰۰۰ دلار شده اما هنوز در این کانال تثبیت نشده است. خریداران طی ساعت های گذشته چند بار توانسته اند قیمت را به کانال ۳۸۰۰۰ دلار برسانند اما هر بار فروشنده ها برتری خود را نشان داده اند و قیمت دوباره به زیر ۳۸۰۰۰ دلار رسیده است. هم اکنون نیز بیت کوین در حدود قیمت ۳۷۹۵۰ دلار معامله می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به ۷۲۲ میلیارد دلار رسیده است. بازدهی هفتگی بیت کوین منفی ۴.۵ درصد است.

در شرایطی که روند نزولی قیمت در بازار ارزهای دیجیتال باعث دلسردی فعالان این بازار شده، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی دیوره گروپ اعلام کرده به نظر دو کشور دیگر تا پایان سال میلادی بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود می پذیرند. درصورتی که پیش بینی او درست از آب درآید، خبر خوبی برای بیت کوین است.

افت ۶ درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم امروز با افت حدود دو درصدی، در حدود قیمت ۲۷۷۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم منفی ۶ درصد است. البته اتریوم در افت امروز بازار تا عدد ۲۷۲۹ دلار هم پایین رفته بود اما حالا بخشی از آن افت را جبران کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۳۳ میلیارد دلار است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «رفت و برگشت قیمت بیت کوین /آلت کوین ها سقوط کردند» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.