ثبت نام جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز + مبلغ

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (سه شنبه ششم اردیبهشت ماه) ۱۴۰۱ خبر داد.

وی یادآور شد: ثبت نام فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «مبلغ این تسهیلات همانند مرحله قبل، مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است» اظهار داشت: متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات به همه عزیزان نخواهد بود.

او ادامه داد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت های مشخص پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود، تصریح کرد: اسامی واجدین شرایط براساس نوبت‌بندی انجام شده در همین سایت اعلام می شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.