چاقوکشی در دانشگاه اصفهان/ دختر دانشجو توسط همکلاسی‌اش مورد حمله قرار گرفت

 

 مدیر دفتر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حال عمومی دانشجوی دختر رشته پرستاری این دانشگاه که چند روز گذشته مورد حمله با چاقو قرار گرفت، مساعد است.

نورالدین سلطانیان روز سه شنبه افزود: این دختر دانشجو توسط یکی از همکلاسی های خود مورد حمله با چاقو قرار گرفت و بر اثر چهار ضربه وارده به بدن، مصدوم و راهی بیمارستان شد که وضعیت وی در زمان حاضر مساعد است و احتمال دارد امروز یا فردا از بیمارستان مرخص شود.

وی با بیان اینکه حادثه مضروب شدن یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شنبه ۲۷ فروردین جاری در دانشگاه اتفاق افتاد، اظهار داشت: فرد ضارب، دانشجوی ترم چهار پرستاری و دارای سابقه ضرب و شتم و تعلیق از ۲ ترم تحصیلی است.

سلطانیان با اشاره به اینکه فرد ضارب از دانشجویان خوابگاهی است، ادامه داد: وی دارای سابقه اختلال و افکار پارانویید بوده و بدلیل ظنی که به همکلاسی خود درباره امور دانشگاهی داشته است، این اقدام را انجام داد.

وی با بیان اینکه خانواده دختر دانشجوی مضروب از این دانشجوی پسر شکایت کرده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با طرح شکایتی از جنبه جرم عمومی، تشویق اذهان و بهم زدن نظم دانشگاه از این فرد شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه این دانشجو تحت نظارت مرکز مشاوره دانشگاه بوده است، گفت: بدون شک پرونده این دانشجو در کمیته انضباطی دانشگاه نیز پیگیری خواهد شد.

سلطانیان با بیان اینکه نمی توان برای تک تک دانشجویان، یک نیروی انتظامات و محافظ در داخل دانشگاه در نظر گرفت، تصریح کرد: همه اقدامات لازم برای تامین امنیت در سطح دانشگاه انجام می شود اما برخی مواقع ممکن است چنین حوادث غیر قابل پیش بینی اتفاق بیفتد.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو و یکهزار عضو هیات علمی است که با ۱۰ دانشکده و ۴۹ مرکز تحقیقاتی و پژوهشکده، یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور بشمار می‌آید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.