حضور وزیر ورزش در جلسه کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه این کمیسیون جهت پاسخگویی به پرسش تعدادی از نمایندگان گفت: برخی از نمایندگان پرسش کننده از توضیحات آقای سجادی قانع شدند و برخی دیگر نیز به او فرصت دادند تا به وعده‌هایی که مطرح کرده عمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی با اشاره به جزئیات جلسه ظهر دوشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: امروز طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون فرهنگی بود. در جلسه امروز نمایندگان پرسش‌هایی در حوزه فعالیت‌های این وزارتخانه درباره زیرساخت‌های ورزشی و سرانه ورزشی و همچنین توجه به مناطق محروم و اقدام اقدامات و رویکردهای این وزارتخانه در حوزه جوانان مطرح کردند.

وی افزود: برخی از نمایندگان پرسش کننده از توضیحات آقای سجادی قانع شدند و برخی دیگر نیز به او فرصت دادند تا به وعده‌هایی که مطرح کرده عمل کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی همچنین با اشاره به توضیحات ارایه شده از سوی وزیر ورزش و جوانان در جلسه این کمیسیون خاطر نشان کرد: آقای سجادی توضیحاتی درباره وضعیت زیرساخت‌های ورزشی کشور ارائه و از انجام یک آمایش سرزمینی در حوزه ورزش در سطح کشور خبرداد و گفت که بر مبنای این آمایش انجام شده سرانه‌های ورزشی توزیع خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.