معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با تاکید بر اینکه حضور حداکثری دانش آموزان در مدارس باید محقق شود، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و دانشگاه‌ها اولویت دارد.

محسن نایبی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای استان تهران ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان گفت: عمده مسئله مطرح شده در جلسه امروز ستاد بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی بود و طبق گزارش آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های تهران، مدارس با حضور حداکثری دانش‌آموزان و صد در صدی همکاران فرهنگی بازگشایی شده است. رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت صحیح اولویت است تا شاهد حضور جدی دانش‌آموزان و دانشجویان باشیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران همچنین در مورد شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس افزود: این موضوع از قبل مطرح شده و مدیریت و اجرای صحیح شیوه نامه‌ها به آموزش و پرورش واگذار شده تا تدابیر لازم را اتخاذ کنند. در این زمینه کم کردن ساعات کلاس های درس و تهویه هوا با باز کردن درب و پنجره و نکات مختلف مورد تاکید است.

نایبی تاکید کرد: در حال حاضر به لحاظ آمارهای کرونایی در استان تهران، وضعیت خوب است؛ البته با توجه به سفرهای نوروزی مراقبت های لازم باید صورت گیرد تا این روند استمرار پیدا کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.