نخست وزیر اسرائیل: بایدن به هر قیمتی دنبال توافق با ایران است

بنت در آغاز جلسه هفتگی کابینه به تندی از توافق با ایران انتقاد کرد و با «تروریست» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: «متأسفانه به هرقیمتی برای امضای توافق هسته‌ای با ایران عزم و اراده وجود دارد از جمله اینکه بگوییم بزرگترین سازمان تروریستی جهان یک سازمان تروریستی نیست. این هزینه بسیار گرانی است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران گفت حتی اگر ایالات متحده، سپاه پاسداران را از فهرست سازمان‌های تروریستی حذف کند، رژیم صهیونیستی با آن همچون یک سازمان تروریستی رفتار می‌کند و به اقدام علیه آن همچون یک سازمان تروریستی ادامه می‌دهد.

در جریان روزهای اخیر که برخی گمانه‌زنی از احتمال توافق میان ایران و طرف‌های مذاکره‌کننده در وین حکایت دارد، صهیونیست‌ها به شدت به دست و پا افتاده‌اند تا از هر فرصتی برای مانع تراشی در مسیر مذاکرات بهره بگیرند و اخیراً برخی گزارش‌های رسانه‌ای درباره تصمیم آمریکا برای حذف سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی را برجسته کرده و به دنبال آن هستند جامعه بین‌الملل را علیه ایران تحریک کنند.

بنت در جلسه کابینه گفت: «مثل همیشه، چیزی که سرنوشت ما را تعیین می‌کند، اقدامات و نه حرف‌هایمان است».

وی سپس بدون ارائه هرگونه سند و مدرک گفت: در سالهای گذشته، سپاه پاسداران موشک‌هایی را به سمت کشورهای صلح‌طلب شلیک کرده است.این فقط مشکل اسرائیل نیست. کشورهای دیگر، همپیمانان ایالات متحده در منطقه هر روز و ساعت با این سازمان تروریستی مواجه هستند».

ادعای «بنت»: بایدن به هر قیمتی دنبال توافق با ایران است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.