برادران مجیدی اخراج شدند

فرهاد مجیدی و فرزاد مجیدی به علت دریافت کارت قرمز از سوی داور مسابقه، بازی بعدی تیم‌شان را مقابل صنعت نفت آبادان از دست دادند.

دانشگر پس از مصدومیتی که در نیمه اول داشت، در نهایت در نیمه دوم به جای سعید مهری تعویض شد.

پس از جنجالی که میان دو تیم در نیمه اول شکل گرفت، بازی شکل درگیرانه‌تری در نیمه دوم به خود گرفت و داور بازی با سوت های مکرر خود سعی داشت بازی را مدیریت کند.

مرتضی تبریزی در دقیقه ۵۴ بازی، موفق شد روی یک ضربه فنی، دروازه استقلال را باز کند. او پس از گل خود، خوشحالی نکرد و دستان خود را به احترام تیم سابقش بالا برد.

مهدی تیکدری در  دقیقه ۶۳ پس از برخورد با بازیکن استقلال احساس مصدومیت کرد و نقش زمین شد  و همین مساله باعث شد تا کادر پزشکی این بازیکن را به بیرون زمین بفرستد و جای این بازیکن، بهنام برزای به زمین مسابقه برود.

در  دقیقه ۶۷ بازی، فرصت خوبی برای ژستد در محوطه جریمه گل‌گهر به  وجود آمد اما او از این فرصت استفاده نکرد و باعث شد حسرت زیادی پس از این فرصت‌سوزی بخورد.

در  دقایق پایانی بازی، سوت‌های بیژن حیدری نشان از درگیری زیادی میان بازیکنان دو تیم بود و این در حالی بود که استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند گل دوم بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۵ نیمه اول، در صحنه‌ای مشکوک به پنالتی، استقلالی‌ها اعتراض شدیدی به تصمیم اولیه داور داشتند و حتی فرهاد مجیدی به زمین مسابقه آمد و اعتراض خود را به به داور اعلام کرد. در ادامه پس از اعلام پنالتی، فرهاد مجیدی و فرزاد مجیدی از سوی داور، کارت قرمز دریافت کردند و بازی بعدی تیم‌شان را مقابل صنعت نفت آبادان از دست دادند.

پس از گل دوم استقلال، ‌ امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان نسبت به تصمیم داور و اعلام پنالتی، اعتراض کرد و همین اعتراض موجب شد دقایقی از بازی با جنجال سپری شود و داور در این میان سعی کرد بازی را تا پایان بازی مدیریت کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.