برد آبی پوشان پایتخت مقابل فجر سپاسی

در جریان هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

جعفر سلمانی در دقیقه ۵۴ موفق شد برای آبی‌ها گلزنی کند. این سومین گل ۳ امتیازی او برای آبی‌ها بود. پیش از این، سلمانی مقابل تیم‌های هوادار و سپاهان گل سه امتیازی به ثمر رسانده بود.

در دقیقه ۵۸ بازی، رودی ژستد درگیری کوتاهی با ایمان صادقی دروازه‌بان فجرسپاسی داشت و لحظاتی بعد داور مسابقه به این درگیری خاتمه داد. پس از آن صادقی احساس ناراحتی کرد و کادر پزشکی فجر به زمین مسابقه آمد تا این دروازه‌بان را مداوا کند.

در دقیقه ۶۷ این دیدار، کوین یامگا با برخورد به بازیکن تیم فجرسپاسی دچار آسیب‌دیدگی شد و این مساله موجب شد تا کادر پزشکی آبی‌ها به زمین مسابقه بیاید. این بازیکن پس از لحظاتی توانست دوباره کار خود را از سر بگیرد.

در دقیقه ۷۴ بازی، فرزان دانا با برخورد به بازیکن استقلال در محوطه جریمه حریف نقش زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و تصمیم به ادامه بازی گرفت. این بازیکن همچنین از سوی داور به علت تمارض کارت زرد دریافت کرد.

مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۸۲، با برخورد به بازیکن فجر، احساس ناراحتی شدیدی کرد. کادر پزشکی به سرعت وارد زمین مسابقه شد تا به شرایط این بازیکن رسیدگی کند. مهدی‌پور برای ادامه مداوای خود به بیرون خط هدایت شد و پس از آن دوباره به میدان آمد.

آبی‌ها با این پیروزی هفتمین برد یک بر صفر خود را مقابل حریفان به دست آوردند که این مساله در نوع خودش جالب است. استقلال پیش از این مقابل تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور (۲ بار)،‌ فولاد، سپاهان و هوادار به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرده بودند.

در دقیقه ۲+۹۰، عارف غلامی به جای جعفر سلمانی به زمین مسابقه آمد تا پس از ماه‌ها دوری دوباره برای استقلال بازی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.