تجمع اعتراضی مقابل فدراسیون اتومبیلرانی

تعدادی از افراد با تجمع مقابل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اعتراضاتی نسبت به عملکرد مسئولان فدراسیون داشتند و خواستار رسیدگی وزارت ورزش و جوانان شدند.

تعدادی از افراد که خود را از جامعه رشته موتورسواری استان های اصفهان و قم معرفی کردند، امروز(دوشنبه) مقابل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تجمع کردند و با در دست داشتن بنرهایی، نسبت به آنچه که «فروش سهمیه موتور به افراد غیر ورزشکار» و انتقاد از برخی دیگر از سیاست های این فدراسیون می خواندند اعتراض و خواستار رسیدگی به این اتهامات شدند.

این افراد با بیان اینکه نامه ای نیز در اینباره به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده اند، خواستار رسیدگی مسئولان وزارت ورزش به مشکلات خود شدند.

پس از این اتفاق، فدراسیون اتومبیلرانی صحبت های اعتمادی سرپرست هیات اتومبیلرانی اصفهان را منتشر کرد.

اعتمادی در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه، کسانی که جلوی فدراسیون تجمع کردند ورزشکار نیستند و نمی‌توانند مطالبه‌گر دریافت موتور ورزشی باشند، گفت: افرادی که جلوی فدراسیون حضور پیدا کرده بودند هیچ گونه ربطی به هیات استان و عضویتی در هیات ندارند. بعضی از این افراد به هیچ عنوان صلاحیت عضویت در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی را ندارند چون یکی از ملاک‌های ما برای عضویت افراد در هیات نداشتن سوپیشینه است. کسی که صلاحیت ندارد نمی‌تواند عضو کمیته‌های ما باشد و این افراد نمی‌توانند مطالبه‌گر دریافت موتور ورزشی باشند و متاسفانه دراین خصوص در استان نیز با مشکل مواجه هستیم که باید چاره‌ای برای این موضوع اندیشید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.