سخنگوی سپاه: مشکلات حوزه معیشتی و بیکاری را حل می‌کنیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد تا با بهره‌گیری از رسانه‌های قدرتمند و شبکه‌سازی گسترده، نظام را در اداره امور کشور ناکارآمد جلوه داده و رژیم ستم‌شاهی را تطهیر کند.

سردار رمضان شریف روز جمعه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ورامین گفت: دشمن تلاش دارد تا با بهره‌گیری از رسانه‌های قدرتمند و شبکه‌سازی  منظم و حرفه ای، حقایق انقلاب اسلامی و نهضت امام را به گونه‌ای که خود می‌خواهد به افکار عمومی ارائه کند.

وی گفت: دشمن به خوبی می‌داند که ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی امروز کشور، شرایط دفاع مقدس و مبارزات انقلابی را درک نکرده اند و در آن زمان نبودند و بنابراین برای این افراد برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.

وی افزود: امروز حقیقت این است که در حوزه تبیین واقعیت‌های اسلامی و ماهیت دشمنان نظام ،به درستی عمل نشده و ما نتوانستیم چهره واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب و راه طی شده در ۴۳ سال گذشته را همراه با موانع و مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده بود، به خوبی ترسیم کنیم.

شریف اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده گرفته و چهره رژیم وابسته و منحوس پهلوی را بدون اشاره به حقارت محض مردم، تطهیر و بازسازی کند و این طور وانمود نماید که نظام برآمده از انقلاب، قادر به حل مشکلات مردم نیست.

وی مردم را در رژیم ستم‌شاهی بی بهره از ثروت عظیم کشور دانست و افزود: بر اساس گزارش سازمان بودجه ۷۰ درصد از مردم در رژیم طاغوت در روستاهایی فاقد امکانات گاز، بهداشت و درمان، برق، آب آشامیدنی زندگی می‌کردند.

سخنگوی سپاه :تاریخ دفاع مقدس برای فرزندان این سرزمین بازگو شود

 

وی کارنامه نظام اسلامی در هر حوزه‌ای را قابل مقایسه با رژیم طاغوت و حتی دولت‌های وابسته به آمریکا در عصر جدید ندانست و اظهار داشت: چند روز قبل یکی از اندیشمندان آمریکایی به این امر اعتراف کرد و با سوادی ۹۰ درصد از مردم ایران و برخورداری روستاهای دوردست از نعمت گاز و… را به عنوان سند این امر بیان کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با وجود دشمنی‌های استکبار، دستاوردهای کشور در همه زمینه‌ها قابل توجه است و قدرت نظامی و امنیتی کشور را باعث شده تا صهیونیست‌ها با وجود عربده کشی‌های متعدد، جرأت کوچک‌ترین تعدی به کشورمان را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن که همواره از مردم ایران شکست خورده‌اند، در پی زیر سوال بردن گذشته انقلاب اسلامی برآمده و تلاش دارند تا وضعیت فعلی را بحرانی و حاصل ناکارآمدی نظام جلوه داده و امید را از کشور بگیرند.

شریف ادامه داد: با وجود دشمنی استکبار، امروز کشور با برخورداری از زیرساخت‌های مستحکم و در گام دوم انقلاب اسلامی مطابق با نقشه راه ترسیم شده، مشکلات حوزه معیشتی و بیکاری را حل خواهیم کرد.

سخنگوی سپاه با اشاره به شکست پی‌درپی آمریکا و رژیم اسرائیل از ایران اسلامی گفت: امروز دیگر از کودتاچیان علیه انقلاب اسلامی، صدام و رژیم بعث، داعش و القاعده و… خبری نیست، هیچ صحنه‌ای وجود ندارد که آمریکایی‌ در مقابله با ایران اسلامی  پیروز میدان و ما بازنده باشیم، درست است که مشکلات وجود دارد اما نظام بالنده و قدرتمند اسلامی به تمام مشکلات غالب می‌شود.

وی با انتقاد از گرده زدن ریسمان امنیت برخی کشورهای شیخ نشین به رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان گفت: این افراد بدانند، زمانی که آمریکایی‌ها شیره وجود آن‌ها را بکشد، مانند قذافی‌ها آن‌ها را به دور خواهد افکند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.