برخورد مجیدی با دو بازیکن استقلال به دلیل نداشتن ماسک

محمد دانشگر پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پیکان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و پیکان تیم هماهنگ و جوانی است و خیلی تاکتیکی بازی می کند. تیم ما نیز بازی سنگینی را مقابل هوادار پشت سر گذاشت و خداراشکر توانستیم پیکان را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم و این برد را به هواداران استقلال تقدیم می کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب خط دفاعی استقلال، بیان کرد: هرچند از نظر ذهنی مشکل داریم اما همانند سال گذشته کم تجربگی نمی‌کنیم و وارد حاشیه نمی‌شویم. این گونه نیست که مشکل نداشته باشیم اما به خاطر مسائل مالی و نبود زمین دست به اعتصاب و موارد اینگونه نمی‌زنیم و قصد داریم موفق شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع میانی استقلال افزود: تیم ما نیز با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است و سکوت تیم به این معنا نیست که مشکلی وجود نداشته باشد. خیلی مسیر سختی پیش رو داریم و امید ما به خدا است.

دانشگر در مورد اینکه طی چند روز گذشته بازیکنان استقلال دریافتی داشته‌اند، گفت: مشکلاتی از فصل‌های قبلی باقی مانده است اما اصلا روی ما تاثیری ندارد.

وی در رابطه با بستن بازوبند کاپیتانی استقلال، اظهار کرد: وریا، سید و روزبه نبودند و مسئولیت بستن بازوبند به من واگذار شد.

مدافع میانی استقلال در مورد صحنه مصدوم شدنش، توضیح داد: خدا را شکر چیزی نبود و توانستم بازی را ادامه دهم.

دانشگر در رابطه با اینکه به دلیل حضور در اکران فیلم بیرو و برخورد سرمربی استقلال با این بازیکن و سیاوش یزدانی به دلیل نداشتن ماسک، عنوان کرد: بله متاسفانه کار اشتباهی انجام دادیم و عذرخواهی کردیم.

برخورد مجیدی با یزدانی و دانشگر به دلیل نداشتن ماسک در فیلم بیرو

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.