دیدار حسن روحانی و باهنر تایید شد

علیرضا خجسته‌پور درگفت‌و‌گو‌ با ایلنا، درباره دیدار آقایان روحانی، ناطق نوری، باهنر، خاتمی و جهانگیری گفت: آقای روحانی با آقای باهنر به صورت دو نفره دیدار کردند اما خبر به شکلی منتشر شده که این دیدارها جمعی بوده اما به این صورت نیست. البته آقای باهنر با جناب آقای ناطق نوری، تحت عنوان هیئت رئیسه مجلس پنجم، به صورت یک تا دو ماه یک بار جلساتی دارند. همچنین که آقای باهنر دیداری با آقای خاتمی نداشتند اما چند ماه پیش با آقای لاریجانی نیز دیدار داشتند. 

وی درباره جزئیات دیدار آقایان روحانی و باهنر گفت: به هر صورت فردی هشت سال رئیس جمهور و فرد دیگری هم هشت سال نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بودند و دو فرد سیاسی کشور،ممکن است حرف و سخنی از هر دری زده باشند اما بر روی محور خاصی صحبت نکردند. 

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شد قرار است نتیجه این جلسات تشکیل دولت سایه باشد، گفت: منظور آن بیشتر به سمت آقای روحانی بوده است. قبل از آنکه خیلی از چهره‌ها بیایند از آقای رئیسی حمایت کنند، آقای باهنر از ایشان اعلام حمایت کردند و ستاد زدند. آقای باهنر هم دیدارهای مختلفی با اعضای هیئت دولت، روسای قوای سه گانه، نمایندگان مجلس فعلی و نمایندگان سابق دارند و مواضع و پیشنهاداتشان را در آن دیدارها ابراز می نمایند اما اینکه نتیجه جلسه دیدار آقایان روحانی و باهنر به منظور تشکیل دولت سایه باشد چنین چیزی صحیح نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.