حملات تند به آقای رئیس جمهور /کشور را با سر به جهنم می بری

 

به نوشته وبگاه «پایونیر پست»، ترامپ در مصاحبه‌ای رادیویی ادعا کرد بسیاری از مشکلاتی که آمریکا در حال حاضر در زمینه سیاست خارجی دارد قابل اجتناب بودند.

رئیس جمهور سابق آمریکا که حضورش در کاخ سفید به حمله هوادارانش به ساختمان کنگره ختم شد افزود، آمریکا با نحوه رهبری بایدن «با سر به سمت جهنم می‌رود» و مردم این کشور شاهد «فقدان رهبری» از سوی کاخ سفید هستند.

ترامپ در ادامه مدعی شد: «آنچه اکنون در مناسبات با روسیه در حال رخ دادن است، همچنین اتفاقاتی که پیرامون چین و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی رخ می‌دهد، در صورت ریاست جمهوری من رخ نمی‌داد».

او با اشاره پرواز مکرر هواپیماهای جنگی چین بر فراز حریم هوایی تایوان ادعا کرد: «آن‌ها بسیار تهاجمی هستند. بایدن می‌داند که نمی‌تواند مسئله تایوان را حل کند».

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «این اتفاقات به این دلیل رخ می‌دهند که آن‌ها به ایالات متحده احترام نمی‌گذارند. آن‌ها به او (بایدن) و کشور ما احترام نمی‌گذارند».

این مصاحبه ترامپ در حالی منتشر شده که در ویدئویی که دو روز پیش در رسانه‌های مختلف پخش شد، ترامپ حین بازی گلف خود را چهل و هفتمین رئیس جمهور آمریکا خطاب می‌کند. در حال حاضر بایدن چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا است.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی انجام شده توسط شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» فقط ۳۴ درصد از آمریکایی‌ها دیدگاه مثبتی نسبت به حزب جمهوری‌خواه دارند. در مقابل، ۴۴ درصد از مردم این کشور دیدگاهی منفی به این حزب داشته و ۲۱ درصد هم بی‌طرف بوده‌اند.

به‌طور مشابهی، ۳۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند دیدگاه مثبتی به حزب دموکرات دارند و در مقابل ۴۸ درصد نسبت به این حزب نظر منفی دارند و ۱۸ درصد نیز نظر مشخصی نداشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.