تست کرونای حاج صفی منفی شد

مثبت اعلام شدن تست کرونای سه بازیکن تیم ملی در آستانه بازی با عراق خبر نگران کننده ای بود که بر اساس آن احسان حاج‌صفی، مجید حسینی، سردار آزمون و احمد نوراللهی نمی توانستند به دلیل ابتلا به کرونا در اردو حضور داشته باشند.

ساعتی پیش اما اعلام شد که تست کرونای سردار آزمون منفی شده و این بازیکن می تواند از قرنطینه خارج شده و به جمع ملی پوشان ملحق شود. احسان حاح صفی یکی دیگر از کرونایی های تیم ملی در این مقطع بود که خوشبختانه مشکل او هم رفع شده است.

تست کرونای احسان هم مثل سردار امروز منفی اعلام شد تا این بازیکن هم برای همراهی تیم ملی مشکلی نداشته باشد. ملی پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که پیش از این به دلیل جواب مثبت تستش راهی ایران نشده بود، برای حضور در اردوی تیم ملی، یونان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه زنیت با توجه به اتفاقات اخیر و انتقال غیرمنتظره سردار به لورکوزن، با این بازیکن مشکلاتی پیدا کرده و اینک اجازه خروج او از قرنطینه و حضور در تیم ملی را صادر نمی کند. به نظر نمی رسد که مشکل مشابهی برای حاج صفی در یونان رخ بدهد و این بازیکن برخلاف آزمون، بدون سنگ اندازی خاصی از سوی تیم باشگاهی اش، می تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد.

البته مشکل احسان مثل طارمی شرایط آب و هوایی ترکیه و احتمال لغو پروازهاست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.