قیمت سکه و درهم بالا رفت/وضعیت قیمت دلار

بازار ارز امروز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ شاهد افزایش قیمت دلار بود.دلار در بازار امروز وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد  و با ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان بالا رفته بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار صبح امروز نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نکرد اما در انتهای روز ۲۰۴ تومان افت کرد و بر روی ۲۵ هزار و ۲۶۴ تومان ایستاد. 

قیمت درهم صعود کرد

قیمت درهم در بازار ارز امروز با سیگنال افزایش قیمت دلار  بر مدار صعود قرار گرفت. درهم در بازار امروز ۱۰۰ تومان از عصر روز گذشته بالا تر بود و با ۷ هزار و ۷۳۰ تومان معامله شد.با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۸ هزارو ۳۹۲ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار  بالاتر بود. 

بازدهی

 

قیمت سکه بالا رفت

بازار جهانی طلا امروز شاهد رشد اندک قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز با 1837 دلار معامله شد.  سرنوشت دو فلز گران بهای داخلی هم امروز افزایشی بود. قیمت  طلا 18 عیار امروز 15 هزار و 200 تومان گران شد و با 1 میلیون و 245 هزار و 500 تومان معامله شد.

قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز گذشته 60 هزار تومان بالا تر بود . این فلز گران بهای داخلی در بازار امروز با 12 میلیون و 580 هزار تومان معامله شد.  با احتساب قیمت 28 هزار و 200 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 196 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز 3.15 درصد بود.

متن کامل این گزارش را با تیتر «دلار کانال عوض کرد/ سیگنال های مثبت وین به بازار دلار»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.