سن این مدل را حدس بزنید/ ۹۵ درصد از مردم اشتباه می‌کنند

به نظر می‌رسد این طراح و مدل تایوانی چیزی را دارد که بسیاری از مردم در سراسر جهان به دنبال آن هستند: جوانی ابدی. در جامعه امروزی، تلاش برای کنترل پیری روزبه‌روز رایج‌تر شده است. چه با تزریق بوتاکس، مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌های متعدد، رفتن به باشگاه... بسیاری از مردم دوست دارند زمان خود را منجمد کنند و برای همیشه جوان بمانند.

با لوره هسو، مدلی از تایوان آشنا شوید که با ظاهر جوان و زیبای خود در اینترنت به سرعت در حال مشهور شدن است. وقتی سن او را بفهمید باور نخواهید کرد شما هم حتما فکر می‌کنید او ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ سال بیشتر ندارد. او رازی برای حفظ چهره‌ای جوان خود دارد و ما از شنیدن آن متعجب خواهیم شد. وقتی به عکس او نگاه می‌کنید، حدس می زنید چند سال دارد؟

به هیچ وجه او بیش از ۳۰ سال به نظر نمی‌رسد، درست است؟ او باید حدوداً بیست و چند ساله باشد. ما نمی‌توانیم شما را به خاطر این فکر سرزنش کنیم، اما متأسفانه کاملاً در اشتباه هستید. او ممکن است ۲۱ سال بیشتر نداشته باشد، اما او همه ما را فریب می‌دهد. حدود ۹۰ درصد از مردم لوره را بین ۲۰ تا ۲۵ سال تخمین می‌زنند. آیا شما یکی از ۱۰ درصدی هستید که خارج از این محدوده حدس می‌زنند؟ یا به عبارت دیگر شما جزو معدود افرادی هستید که سن او را به درستی حدس زده‌اید؟

۹۵ درصد از مردم نمی‌توانند سن این مدل را حدس بزنند

 

راز جوانی ابدی لور ساده است. او توصیه می‌کند که رژیم غذایی سالم داشته باشید، سبزی‌جات زیادی بخورید و آب زیادی بنوشید. لور همچنین به فالوورهای خود توصیه می‌کند که پوست خود را به صورت روزانه مرطوب کنند. او می‌گوید: «وقتی پوست شما آب کافی داشته باشد، دیگر نیازی نیست نگران پیری و چین و چروک‌ها باشید».

او همچنین توصیه می‌کند هر روز صبح یک فنجان قهوه سیاه بنوشید، نوشیدنی‌های شیرین را از رژیم غذایی خود حذف کنید، غذاهای چرب کمتری بخورید و در عوض سعی کنید میوه بیشتری بخورید. این همه ماجرا نیست! او همچنین ورزش را به عنوان یک کشنده چین و چروک توصیه می‌کند. برای کنترل پیری، او همچنین توصیه می‌کند که گوشت کمتر و غذاهای پر فیبر و پروتئین بالا مصرف کنید. او مطمئناً بسیار منظم به نظر می‌رسد! جای تعجب نیست که او در سن و سالش خیلی خوب به نظر می‌رسد. می خواهید بدانید او چند سال دارد؟

همانطور که می‌بینید، به نظر می‌رسد لوره حدوداً بیست و چند ساله است. اما نه، او بیش از سی سال سن دارد.

 

لوره هسو، طراح داخلی و مدل تایوانی که به نظر می‌رسد بیست ساله است، در واقعیت بسیار مسن‌تر است. آیا باورتان می‌شود که او ۴۴ سال دارد؟ وقتی شنیدیم باورمان نمی‌شد، اما به شما اطمینان می‌دهیم که این حقیقت است. جای تعجب نیست که او در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده است، جایی که ظاهر بسیار مهم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.