سقوط سنگین بیت‌کوین

​قیمت بیت کوین در لحظه نگارش این خبر ۳۵ هزار و ۸۵۴ دلار بود که نسبت به هفته پیش هم ۱۶.۵ درصد پایین‌تر است. با این حساب ارزش کل ر بیت کوین در جهان به ۶۷۹ میلیاربازاد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۳ میلیون بیت کوین به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت کوین های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۸۷ عدد رسید.

اتریوم به عنوان دومین ارز بازار سقوط بیشتری نسبت به بیت کوین را به ثبت رساند و با ۱۲.۹ درصد افت ۲۵۰۳ دلار دست به دست می‌شود که نسبت به ۷ روز پیش هم ۲۴.۳ درصد کاهش قیمت داشته است.

کاردانو هم ۱۲.۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ارزش داشته است و هم اکنون ۱.۰۸ دلار دست به دست می شوند. سولانا یکی از ارزهای مجازی بود که در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین افت ارزش را داشته و با ۱۷.۵ درصد سقوط هم اکنون ۱۰۳ دلار به فروش می‌رسد.

در میان ارزهای مطرح بازار ترا نیز ۲۲.۴ درصد سقوط کرد و ۶۱ دلار قیمت‌گذاری شده است.

داج‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۱ درصد سقوط کرده و هم اکنون ۱۳ سنت خرید و فروش می‌شود. شیبا اینو نیز ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته و ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار در حال خرید و فروش است.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی نزدیک به ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و هم اکنون ۱۶۵۲ میلیارد دلار ارزش کل این بازار است.

تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۷۰۳۴ نوع رسید و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.