معاون اول رییس جمهور به بازار بزرگ تهران رفت

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری،‌ محمد مخبر در حاشیه این بازدید ۳ ساعته، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آنها عنوان کرد و افزود: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مشکلات متعددی دارد و در خصوص مالیات و ارزش افزوده دستگاه های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

مخبر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص زمان حل مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان اظهار داشت: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می دهیم و برای حل مشکلات برنامه ریزی میکنیم. ان شاالله برای حل این مسائل نیز جلسه ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل  تصمیم گیری شود.

وی در خصوص مشکلات و مسائل مالیاتی و دستگاههای کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد در جلسه ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با کمک دستگاههای اجرایی، مسائل و مشکلات مربوطه حل و فصل شود.

معاون اول رییس جمهور در جواب سوال دیگری در خصوص میزان تاثیر بازدیدهای میدانی خاطرنشان کرد: این بازدیدها بسیار مهم است چون از نزدیک در جریان مسائلی قرار می‌گیریم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات و ریز مسائل مطلع نشویم.

وی افزود: اولین بازدید مربوط به صف های طولانی مرغ و تخم مرغ و نابسامانی های مربوط به آن بود که بازدید انجام  و با برنامه ریزی، مسائل مرتبط سامان‌دهی شد.اگر بازدید انجام نمی شد و از نزدیک در جریان مسائل قرار نمی‌گرفتیم شاید به این سرعت نمی توانستیم مشکلات حل کنیم. امروز هم همین است ان شاالله دنبال می کنیم تا مسائل حل شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.