برف و کولاک این استان را به تعطیلی کشاند

 با توجه به پیشنهاد فرمانداری‌های و با تایید استاندار کردستان، مدارس ،ادارات و سازمان‌های دولتی این استان در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه تعطیل است.

استاندار کردستان گفت:با عنایت به ادامه بارش برف و برودت دمای هوا و در راستای کاهش میزان تردد‌ها در سطح شهر‌های استان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی، ادارات و سازمان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان به جزء، دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی تعطیل خواهد بود.

به گفته او:همچنین با عنایت به تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان بانک‌های استان روز سه شنبه با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

هم چنین در روز سه شنبه تمامی مدارس استان در دو نوبت صبح و عصر در مناطق شهری و روستایی تعطیل خواهد بود و تنها دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند طبق روال گذشته باید در مدرسه حضور پیدا کنند.

استاندار کردستان بر لزوم برف روبی و باز شدن راه‌های روستایی تا ۲۴ ساعت آینده در سطح استان تاکید کرد و گفت: تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها، پیمانکاران طرف قرارداد راه و شهرسازی و دیگر شرکت‌ها با ماشین آلات سنگین خود برای بازگشایی راه‌ها و مسیر‌های مسدود شده شهری و روستایی با راهداری همکاری داشته باشند.

زارعی کوشا می گوید: ذخایر مناسب سوخت و دیگر اقلام مصرفی به اندازه کافی در استان وجود دارد و لازم است نهاد‌های مسئول نیز بر تداوم خدمت رسانی به مردم نظارت داشته باشند.

او با بیان اینکه بارش برف با خدمت رسانی درست و به موقع مردم را خوشحال و شادی آنان را دوچندان می‌کند، گفت: برخورداری بدون مشکل مردم از خدماتی نظیر گاز، برق، آب و اینترنت در این شرایط بسیار در آرامش بخشی به مردم نقش دارد و مدیران با رصد مداوم شرایط بر خدمت رسانی‌ها نظارت کامل داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.