شخصیت شناسی جالب از روی فرم بینی + تصاویر

در اینجا به هشت مدل بینی اشاره شده است که به شرح زیر هستند: 

۱. بینی نوبیایی: افراد خلاق و کنجکاو بینی نوبیایی دارند. آنها خوش‌بین هستند و دید باز به زندگی دارند. آنها بسیار اجتماعی هستند و اغلب یک گروه دوستان جالب در اطراف خود دارند.

۲. بینی یونانی: افرادی که بینی یونانی دارند کمی محتاط‌تر هستند. آنها برای نشان دادن احساسات خود مشکل دارند و دوست ندارند در مرکز توجه باشند. آنها وفادار هستند، نگاهی عمل‌گرایانه به زندگی دارند و همیشه می‌توانید روی آنها حساب کنید.

۳. بینی قلابدار: این بینی در نیمه پایین یک برآمدگی (کوچک) دارد. افرادی که بینی قلابی دارند بسیار جاه‌طلب و هدف‌گرا هستند. آنها اغلب اعتقادات و اصول قوی دارند و به شدت از آنها دفاع خواهند کرد.

۴. بینی عقابی: افرادی که چنین بینی دارند مصمم و منظم هستند. آنها به حرفه خود اهمیت می‌دهند و موفقیت حرفه‌ای اغلب در بالای لیست اولویت‌های آنها قرار دارد. این افراد باهوش هستند و قبل از رسیدن به آنچه می‌خواهند، چه از نظر حرفه‌ای و چه در زندگی شخصی اهداف خود را ترک نمی‌کنند.

 

تصاویر | از روی فرم بینی شخصیت‌شناسی کنید

۵. بینی پهن و کوتاه: اینها افراد شاد، مشتاق، تکانشی و خودجوش هستند. آنها اغلب محبوب هستند، زیرا شخصیت حبابی آنها تحسین‌کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. آنها غرایز قوی دارند.

۶. بینی صاف: افرادی که به این شکل بینی دارند شخصیت قوی و اعتماد به نفس بالایی دارند. آنها بدون توجه به شرایط همیشه خودشان هستند و به توانایی های خود اطمینان دارند. به همین دلیل، آنها به راحتی تغییر نمی‌کنند.

۷. بینی رومی: این افراد بسیار حساس هستند و زندگی عاطفی قوی دارند. آنها بسیار همدل هستند و همیشه در کنار دیگران هستند. گاهی اوقات تمایل دارند خودشان را فراموش کنند، هرچند…

۸. بینی کج: افرادی که این بینی‌ها را دارند افرادی با ثبات و قابل اعتماد هستند و شنوندگان خوبی هستند. آنها بسیار عمل‌گرا هستند و همیشه می‌توانید روی آنها حساب کنید.

تصاویر | از روی فرم بینی شخصیت‌شناسی کنید

 

همچنین در اکوایران ببینید : ماجرای ساخته شدن اکباتان از زبان گلزار

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.