تعریف و تمجید عجیب مقام اماراتی از اسرائیل

پایگاه خبری النشره به نقل از العلما گزارش داد، باید رویکرد جدیدی را که امارات به عنوان یک کشور در قبال رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است، از منظر دیپلماتیک درک کرد.

وی همچنین ادعا کرد که «می‌خواهیم، به سوئیس خاورمیانه تبدیل شویم و این مسئله مستلزم همکاری ما با همه است و اینکه تضمین کنیم به همه ارزش می‌دهیم».

این وزیر اماراتی مدعی شد که صهیونیست‌ها، تولیدات شگفت‌انگیزی دارند و «همه باید از اسرائیل یاد بگیرند».

العلما  گفت که امارات قصد دارد سرمایه‌هایی را از گوشه و کنار دنیا برای شرکت‌های اقتصاد دیجیتال خود جذب کند.

در خصوص همکاری امارات و رژیم صهیونیستی، شرکت صهیونیستی «البیت» از قرارداد تسلیحات پیشرفته با امارات در ادامه توافق‌های امضا شده میان طرفین خبر داد.

 این شرکت صهیونیستی که در زمینه سلاح‌های پیشرفته کار می‌کند اعلام کرد که برای نیروی هوایی امارات، سامانه‌های دفاع هوایی فراهم خواهد کرد که با لیزر و اشعه مادون قرمز کار می‌کند.

 این سامانه‌ها قادرند یک موشک ضد هوایی را شناسایی کنند. شرکت البیت از طریق شعبه خود در امارات، سیستم‌های حفاظت لیزری مبتنی بر اشعه مادن قرمز بعلاوه سیستم‌های جنگ الکترونیک را برای هواپیماهای سوختگیری و حمل و نقل چند منظوره فراهم خواهد کرد.

به موجب این قرارداد که ارزش آن ۵۳ میلیون دلار برآورد شده و قرار است در طول پنج سال اجرایی شود، شرکت البیت سیستم دفاع شخصی « C-MUSIC » را که یک سیستم هشدار هوایی مادون قرمز مبتنی بر اشعه لیزر است و سطح بالایی از حفاظت را فراهم می‌کند، در اختیار امارات قرار خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.