حضور رئیسی در منطقه زلزله‌زده گیشان بندرعباس

رییسی در این دیدار ضمن شنیدن درخواست ها و مشکلات مردم این منطقه، بر حمایت کامل دولت از مردم تا رفع کامل مشکلات آنها تاکید کرد.

۲۳ آبان ماه امسال دو زمین لرزه بزرگ به قدرت ۶.۴ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین استان هرمزگان را لرزاند که کانون اصلی آن روستای گیشان غربی بود.

در این حادثه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب دیدند و دو نفر نیز جان خود را از دست داده و بیش از یکصد نفر نیز مصدوم شدند.

ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس هرمزگان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

 دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری هرمزگان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به هرمزگان است.

همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است و کارشناسان استانداری هرمزگان و نهاد ریاست جمهوری درخواست‌های مردم را جمع‌آوری و بررسی می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.