تذکر نماینده مجلس به وزرا: مدیران ناکارآمد دولت قبل را تغییر دهید

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر بنده به برخی از وزرا است مبنی بر اینکه باید هر چه سریعتر مدیران ناکارآمد دولت قبلی را تغییر دهند چرا که این افراد انگیزه کافی برای انجام امور را ندارند.

روح‌الله نجابت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: تذکر بنده به برخی از وزرا است مبنی بر اینکه باید هر چه سریعتر مدیران ناکارآمد دولت قبلی را تغییر دهند چرا که این افراد انگیزه کافی برای انجام امور را ندارند.

وی در تذکری به رئیس قوه قضائیه گفت: لازم است با پایمال‌کنندگان حقوق ملت ایران در پرونده کرسنت برخورد قاطع شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه سال آینده گفت: جهت‌گیری دولت در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و رانت‌زدایی اقدام خوبی است اما شیوه جبران آن هم مسئله‌ای مهم است. اگر قرار است پول در اختیار مردم باشد، آنان آثار گرانی کالاها را خواهند دید و آن پول به چشمشان نمی‌آید. از سوی دیگر، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط منجر به گرانی کالاهای اساسی نمی‌شود و به قیمت کالاهای دیگر هم تسری پیدا می‌کند.

نجابت تصریح کرد: باید استراتژی دولت در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مشخص شود. در بودجه سال گذشته مصوبات خوبی درباره اشتغال و محرومیت‌زدایی داشتیم که در بودجه سال آینده نیامده و باید اصلاح شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.