حملات تند کیهان به مهدوی کیا: توپ جمع کن دشمنی!

با گذشت چند روز پس از اقدام زننده مهدی مهدوی‌کیا در پوشیدن لباسی که پرچم رژیم جعلی اسرائیل بر آن نقش بسته بود و نیز بازی در تیمی که سرمربی تیم مقابل آن یک صهیونیست بود، انتظار می‌رفت این فوتبالیست سابق از اقدام خود عذرخواهی کند، ولی او در یک حرکت سخیف دیگر با انتشار پستی طعنه‌آمیز در فضای مجازی، منتقدان خود را به دورویی متهم کرد!
بعید است این بازیکن سابق و مربی فعلی پیام این اقدام خود را نداند زیرا کافی است سری به رسانه‌های رژیم صهیونیستی زده و خوشحالی و استقبال آنان از اقدام خود را ببیند. او با این اقدام و عدم عذرخواهی خود وارد زمینی شده است که پیام آن تطهیر جنایات رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی و مشروعیت‌بخشی به این غده سرطانی است. رژیمی که دستش به خون زن و کودک فلسطینی آغشته است و به شکل سیستماتیک و روزانه مشغول جنایت علیه بشریت است.

البته بدیهی است که آقای مهدوی‌کیا در حد و ‌اندازه‌ای نیست که اقدام زشت و زننده او به حساب مردم شریف این مرز و بوم نوشته شود و رژیم کودک‌کش اسرائیل هم می‌داند که امثال او در قد و قواره‌ای نیستند که برای اقدام ناشایسته او بیشتر از یک پروپاگاندا و تبلیغ بادکنکی دل خوش کرده و حساب باز کند! اما بد نیست مهدوی‌کیا که به عنوان بازیکن تیم اعراب در آن بازی کذایی حاضر شده ‌اندکی درباره نظر مردم مسلمان و عرب منطقه درباره ارتباط با این رژیم مطالعه کند. البته اگر نمی‌خواهد به عنوان توپ‌جمع‌کن بازی سران سازشکار برخی کشورهای عربی و رژیم کودک‌کش در این میدان حضور داشته و خدای نخواسته حیثیت اسلامی - ایرانی خود را با یک مشت دلار تاخت بزند!
از سوی دیگر، بعید است او نداند که در هر جنایت و فشاری علیه ایران و مردمش ردپای این رژیم دیده می‌شود؛ از خرابکاری و ترور دانشمندان هسته‌ای گرفته تا ترور سردار سلیمانی و جنجال و زمینه‌سازی برای تحریم ایران و... از این رو بازی آگاهانه در زمین چنین دشمنی جز وطن‌فروشی چه نام دیگری دارد؟
در این میان جای تعجب از مسئولان ورزشی بخصوص شخص وزیر ورزش و رئیس ‌فدراسیون فوتبال است که در این مدت مهر سکوت بر لب زده و با این اقدام خود راه را برای قبح‌شکنی‌های بعدی و خوش‌خدمتی به دشمن مردم ایران باز می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.