تمرین حمله به تأسیسات اتمی اسرائیل در رزمایش سپاه+عکس

رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷سپاه با غرش انواع موشک ها به پایان رسید. در این مرحله از رزمایش به طور همزمان ۱۶ فروند موشک کوتاه‌برد، میان‌برد و برد بلند نیروی هوافضا به صورت همزمان و با موفقیت کامل ، اهداف و مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را در هم کوبیدند. 

همزمان با شلیک موشک ها نیز ۱۰ فروند پهپاد هجومی با پرواز همزمان از مبدا، اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

تصاویر منتشر شده از شلیک ۱۶ موشک بالستیک سپاه پاسداران در مرحله نهایی نشان می‌دهد، سپاه پاسداران با شبیه‌سازی تأسیسات اتمی دیمونا، حمله به این مرکز حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی را در رزمایش موشکی خود تمرین کرده است. موشک‌های عماد، قدر، سجیل، زلزال، دزفول و ذوالفقار از جمله موشکی هایی هستند که در جریان آخرین روز از رزمایش چند جانبه پیامبر اعظم (ص) ۱۷، برخی مناطق حساس و حیاتی رژیم صهیونیستی را که شبیه سازی شده بود ، مورد اصابت قرار دادند.

این تصویر هم، تصویر شبیه سازی شده دیموناست که در رزمایش امروز و در حمله احتمالی مورد اصابت موشک های بالستیک سپاه قرار گرفت و منهدم شد؛ 

IMG_20211224_211646_404

IMG_20211224_214848_632

مقامات رژیم صهیونیستی در طی هفته‌های اخیر و همزمان با مذاکرات وین، بارها با لفاظی های خود جمهوری اسلامی ایران را مورد  تهدید قرار داده‌اند و چندین بار حمله نظامی به ایران را تکرار کرده اند، در همین راستا تحلیلگران این رزمایش را واکنشی به تهدیدات اخیر این رژیم دانسته اند.

صهیونیست‌ها تاسیسات هسته ای نطنز را به عنوان مهم ترین هدف خود برای حمله به ایران تعریف کرده اند که در مقابل، در رزمایش امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیسات اتمی دیمونا که از آن به عنوان نماد توان هسته‌ای و در عین حال نقطه ضعف اسرائیل یاد می‌شود با موشک های  که برد بالای دو هزار کیلومتر و سرعتی چندین برابر سرعت صوت دارند، در حملات شبیه سازی شده مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. این موشک ها در محدوده زمانی هفت دقیقه از نطنز به قلب تأسیسات اتمی دیمونا اصابت خواهند کرد.

همچنین در اکوایران ببینید : گلایه تهران از پاریس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.