جوراب پاره مهدی طارمی جنجالی شد!+ تصاویر

تیم فوتبال پورتو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال شب گذشته میزبان تیم بنفیکا بود که این بازی حساس با برتری قاطع و ۳ بر صفر پورتو به پایان رسید. پورتو با این برد راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی حضور داشت. طارمی برای یازدهمین بازی متوالی در باز کردن دروازه تیم حریف ناکام ماند اما به واسطه چند اتفاق، خبرساز شد و در کانون توجه رسانه‌های پرتغال و هواداران دو تیم قرار گرفت.

در دقیقه ۵۴ مسابقه، پارگی ساق‌های طارمی، تذکر داور به این مهاجم ایرانی را در پی داشت. طارمی مجبور شد برای رفع مشکل به کنار خط برود و با استفاده از چسب، روی نقاط پاره شده ساق را بپوشاند.

به نمایش در آمدن تلاش طارمی برای پنهان کردن قسمت‌های پاره شده ساق پایش شوخی چند رسانه پرتغالی و کاربران را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

حرکت جنجالی بازیکن اوکراینی روی مهدی طارمی/عکس

یک دقیقه بعد از این صحنه، طارمی هنگام حمله تیم پورتو صاحب یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی شد اما در حالی که دروازه خالی جلوی او قرار داشت، توپ را به تیرک زد تا پورتو در رسیدن به گل چهارم ناکام بماند.

در دقیقه ۷۳ هم هنگامی که طارمی در کناره خط نزدیک به نیمکت پورتو قصد حفظ جریان بازی و توپ را داشت، خطای «رومن یارمچوک» مهاجم اوکراینی تیم بنفیکا متوقف شد. زمانی که طارمی قصد داشت از زمین بلند شود، با ضربه عامدانه دیگری از یارمچوک مواجه شده و نقش بر زمین می‌شود. این موضوع اعتراض شدید نیمکت نشین های پورتو و ورود آنها به زمین در دفاع از طارمی را به دنبال داشت که در نهایت با اخراج یکی از اعضای نیمکت نشین پورتو غائله تمام شد.

حرکت جنجالی بازیکن اوکراینی روی مهدی طارمی/عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.