وزیر اطلاعات: دولت برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسد

در این دیدار که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، وزیر اطلاعات در سخنانی امنیت را بستر همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات با تمام وجود برای تأمین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم با هماهنگی سایر قوا، نیروهای مسلح و نهادهای حاکمیتی برای تحقق دولتِ مردمی و ایران قوی و حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسند، افزود: دولت مشکلات فراوانی دارد که حل آن‌ها نیاز به زمان دارد.

 وزیر اطلاعات حل بخشی از تنگناها و دغدغه‌های معیشتی مردم را اولویت اول دولت دانست و بابیان اینکه استان لرستان توانمندی‌های فراوانی دارد، بر اتکا هر منطقه به توانمندی‌ها و امکانات خود تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان نیز در این دیدار با اشاره بر اینکه لرستان از کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های گذشته رنج می‌برد، افزود: ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح و بنگاه اقتصادی راکد وجود دارد که با فعال شدن آن‌ها بخشی از مشکلات استان حل می‌شود.

 وی از آب و کشاورزی به‌عنوان مهمترین ظرفیت توسعه لرستان یاد کرد و ادامه داد: با وجود آب فراوان در لرستان، تنها ۲۳ درصد زمین‌های کشاورزی استان آبی است که از میانگین کشور بسیار پایین‌تر است.

وزیر اطلاعات در جریان این سفر با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حل دغدغه‌های معیشتی مردم اولویت اول دولت است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.