معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال چگونه بود؟/رمزارزها اوج گرفتند

دیروز نیز طی نوساناتی شدید ، بیت کوین تا مرز ۴۵۵۰۰ دلار سقوط کرد. هرچند دوباره با بازگشت گاوها به بازار ، بیت کوین طی ساعاتی پیش حدود ۳ هزار دلار جهش کرد و برای نخستین بار در پنج روز اخیر به کانال ۴۹ هزار واحدی نزدیک شد.

هر چند اکنون کمی از آن محدوده فاصله گرفته است و در نیمه کانال ۴۸ هزار دلاری قرار دارد و رشدی ۵.۹ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد؛ بیت کوین همچنین رشد ۳ درصدی در مقیاس هفتگی را نیز به ثبت رسانده است. علاوه بر این، ارزش بازار بیت کوین پس از مدت ها از  ۹۰۰ میلیارد دلار گذشت

صعود اتریوم به کانال ۴ هزار دلاری

اتریوم رمزارز دوم بازار روز گذشته به کانال ۳۷۰۰ دلاری سقوط کرد ، اما امروز با ثبت رشد ۵.۶ درصدی بالاتر از ۴ هزار دلار ایستاده است. اترویم در مقیاس هفتگی نیز رشد  ۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

ارز واچ3

رمزارزها اوج گرفتند/ رشد خوب شیبااینو و پالیگان

آلت کوین ها که در روزهای گذشته به تبعیت از بیت کوین افت شدیدی را تجربه کرده بودند ، امروز همه به رنگ سبز در آمده اند و رشد خوبی را به ثبت رسانده اند.

در میان رمزارزهای بزرگ بازار بایننس کوین 3 درصد، سولانا 4 درصد، ریپل 4 درصد، کاردانو 4 درصد، پولکادات 3 درصد و دوج کوین 5  درصد امروز رشد قیمت چشمگیری را به ثبت رسانده اند.

متن کامل این گزارش را با تیتر «بازگشت خرس ها به بازار بیت کوین/ رمزارزها اوج گرفتند!»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.