قیمت جدید خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار امروز 29 آذر 1400+جدول

 

رصد بازار خودرو امروز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ نشان دهنده آن است که بازار سایپایی ها در روزی که دلار نوسان اندکی داشت، روز آرامی را سپری کرد و البته  نوسان اندک دلار امر موجب شد تا نوسان قیمتی در بازار خودرو نیز قابل لمس باشد.

ارزیابی بازار خودرو امروز نشان می دهد که تنها خانواده تیبا در بازار افت قیمت داشتند و سایر محصولات این خودروسازی بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

بازار خودرو در رکود کامل

نوسان قیمت در بازار خودرو در حالی امروز رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای اخیر نه خریداری وارد بازار خودرو می شود و نه فروشندگان تمایلی برای عرضه خودرو در بازار دارند و با این شرایط این بازار پرتحرک در رکود کامل بسر می برد.

قیمت جدید محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس رصد بازار خودرو خانواده تیبا امروز با افت یک میلیونی در بازار عرضه شدند و با این شرایط قیمت «تیبا صندوقدار» در بازار به 177 میلیون رسید و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 182 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز خانواده کوییک در بازار تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییکR » در بازار 195 میلیون تومانی شد و قیمت «کوییک معمولی» هم در بازار  همان 200 میلیون تومان ماند.

از سوی دیگر «ساینا» هم بدون تغییر 191 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 29

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.