امیر سرتیپ معصومی: هیچ روزنه نفوذی برای متجاوزان وجود ندارد

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با امیرسرتیپ دوم مرادی فرمانده جدید لشکر ۷۷ ثامن الائمه خراسان گفت: همکاری‌ و تعامل نیروهای ارتش در شرق و شمال شرق کشور، باعث بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در زمینه روحیه و رفاه کارکنان و خانواده‌های این یگان‌های عملیاتی می‌شود.

خط مستحکم دفاعی در شرق و شمال شرق کشور ایجاد شده است

وی با اشاره به توانمندی‌های تجهیزاتی، پزشکی، عمرانی و مهندسی و... یگان‌های پدافندی مستقر در منطقه شمال شرق، تصریح کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش آمادگی کامل دارد تا در تمامی زمینه‌ها با تمام قسمت‌ها و یگان‌های ارتش همکاری و تعامل مثبت و سازنده‌ای داشته باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش اظهار کرد: با وجود نیروهای غیرتمند پدافند هوایی و نیروی زمینی ارتش در شمال شرق و شرق کشور، خط مستحکم دفاعی به گونه‌ای تقویت و ترسیم شده که هیچ روزنه نفوذی برای بیگانگان و متجاوزان وجود ندارد.

امیر سرتیپ دوم مرادی فرمانده جدید لشکر ۷۷ نیروی زمینی ارتش نیز در ادامه با اشاره به تهدیدات ایجاد شده در مرزهای شرقی کشور، تاکید کرد: آمادگی رزمی نیروهای ارتش در گرو احساس امنیت، آرامش، آسایش و افزایش سطح روحیه و رفاه برای خانواده‌های این یگان‌های عملیاتی است که با تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: نیروهای خستگی ناپذیر لشکر 77 با تلاش شبانه‌روزی نعمت آسایش و امنیت را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان می‌آورند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.