رئیس قوه قضائیه: نمی‌توان برای تمام استان‌ها یک نسخه تجویز کرد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در چهارمین سفر استانی دوره تحول و‌ تعالی وارد استان گلستان شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات و مسوولان استانی قرار گرفت.

رئیس عدلیه در بدو ورود به استان گلستان با تقدیر و تشکر از همه مردم و مسئولین محترم این استان اظهار کرد: استان گلستان دارای اسم بامسمایی است از این جهت که دارای تنوع آب و هوایی و مواهب الهی بی‌شمار است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: استان گلستان دارای اقوام مختلف است که آنها طی سالیان متمادی با کمال آرامش و انسانیت در کنار هم زندگی آرامی داشته و دارند؛ لذا باید از این مواهب طبیعی و خدادادی موجود در استان گلستان، جهت تعالی و معنویت و رفاه بیشتر مردم عزیز این استان بهره گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اهداف کلی سفرهای استانی مقامات و مسئولان قوای سه‌گانه گفت: سرکشی به استان‌ها و بررسی مسائل آنها از نزدیک و رفع این مسائل با همکاری مردم و مسئولین استانی را در زمره مسئولیت‌های خود می‌دانیم و اعتقاد داریم که هر استانی مسائل و مشکلات خاص خود را دارد و نمی‌توان برای تمام استان‌ها یک نسخه واحد تجویز کرد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: در جریان سفر به استان گلستان رسیدگی و رفع مسائل حقوقی و قضایی استان را در‌ زمره اولویت‌های خود قرار داده‌ایم و همچنین به عنوان یکی از قوای کشور تلاش می‌کنیم تا آنجا که مقدور است نسبت به ورود و‌ رسیدگی‌ به سایر مسائل استان نیز اقدام کنیم و در جلسات سران قوا به طرح این مسائل و موضوعات جهت چاره‌اندیشی و رفع آنها بپردازیم.

رئیس عدلیه خاطرنشان کرد: در جریان سفر استانی این اهتمام و توجه را خواهیم داشت که به آنچه قول می‌دهیم جامه عمل بپوشانیم و به صرف حرف زدن و قول‌دادن اکتفا نکنیم‌.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.