سهمی که بیشترین جذب پول را داشت

 

معاملات امروز بازار سهام در محدوده منفی پی گیری شد و البته شاخص کل بورس نیز کانال ۱.۳ میلیون واحد را از دست داد. براین اساس شاخص کل بورس با افت ۲۵.۲ هزار واحد معادل ۱.۹۱ درصد در نقطه ۱.۲۹۵ میلیون واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با ۶.۴ هزار واحد افت (معادل ۱.۸۱ درصد) در نقطه ۳۴۹.۱ هزار واحد ایستاد.

ارزش کل معاملات بازار سهام ۳۸.۸ هزار میلیارد تومان شد که سهم معاملات خُرد سهام ۳.۳ هزار میلیارد تومان بود. همچنین تراز پول حقیقی ها نیز برای سهام و صندوق های با درآمد ثابت متفاوت بود؛ بدین ترتیب حقیقی ها ۵۸۴.۲ میلیارد تومان را از بازار سهام خارج و ۵۶.۱ میلیارد تومان را به صندوق های با درآمد ثابت وارد کردند.

حقوقی ها چه سهم هایی را خریدند؟

البته حقیقی ها در معاملات امروز ۸۸.۹ میلیارد تومان پول را در نماد سغدیر وارد بازار سهام کردند. این درحالی بود که حقیقی ها در نمادهای بپاس با ۳۳ میلیارد تومان، شستا با ۲۰.۶ میلیارد تومان، فسبزوار با ۱۷.۲ میلیارد تومان، سمگا با ۱۵.۶ میلیارد تومان  و شبندر با ۱۵.۵ میلیارد تومان از بازار پول خارج کردند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر«از دست رفتن مرزهای مقاومت بورس تهران/ تک سهمی که بیشترین جذب پول داشت» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.