پیام مکتوب امیر قطر به شاه سعودی

در این نامه که توسط بندر بن محمد العطیه، سفیر قطر در عربستان در ساختمان وزارت خارجه در شهر ریاض به ولید بن عبدالکریم الخلیجی، معاون وزیر خارجه عربستان تحویل داده شد، به روابط مستحکم دوجانبه و برادرانه موجود میان دو کشور و ملت و راه‌های حمایت و تقویت آنها در تمامی زمینه‌ها و سطوح پرداخته شد.

العطیه و الخلیجی در دیداری که با یکدیگر داشتند، درباره روابط دوجانبه عربستان و قطر و راه‌های تقویت آنها در تمامی زمینه ها و تبادل نظر درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مهم مشترک دو کشور گفت‌وگو کردند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین نیز درباره روابط برادرانه دو کشور و راه‌های تقویت و توسعه آنها در زمینه‌های مختلف به همتای عربستانی خود پیام داد.

خبرگزاری بنا اعلام کرد، عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین نامه آل خلیفه را به فیصل بن فرحان، همتای عربستانی خود در ریاض تحویل داد.

علاوه بر این، سلطان سلطان بین هیثم بن طارق، پادشاه عمان نیز در پیام مکتوبی برای پادشاه عربستان به روابط برادرانه و مستحکم موجود میان دو کشور و راه‌های تقویت آنها در تمامی زمینه‌ها پرداخت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.